2012. május 12., szombat

Aromax körömápoló olaj

A körmeimre ráfér az erősítés mivel lemezesen törnek és elég gyengék is. A két leggyengébb láncszem a mutató és középső ujjam, ahol gyakorlatilag a legkisebb növés után egyből be is törnek a gyenge körmök. Próbáltam már jópár körömerősítőt, és Revalid kúrát is, de egyik sem járt sikerrel. A körömerősítőkkel az a bajom, hogy másnapra ugyanúgy megkopik mint bármely más körömlakk, így pont ott nem erősít ahol a leginkább lenne rá szükség, vagyis a köröm hegyénél.

Erre az ápoló olajra teljesen véletlenül találtam az egyik vásárlás alkalmával még pár hete és azóta intenzíven használom is. Ez azt jelenti hogy egy héten maximum 4 napot van körömlakk a körmeimen, a többi napon hagyom hogy az olaj kifejtse jótékony hatását.
 Aromax körömápoló olaj - összetevők

Aromax körömápoló olaj - leírás

A leírás szerint kizárólag természetes növényi összetevőket és e-vitamint tartalmaz, amit én az összetevők gyors átolvasása után el is hittem, de aki részletesebben utána szeretne olvasni a pontos alkotóelemeknek az a fenti képről leolvashatja. Már az illata is egyből megfogott, a sok illóolajnak köszönhetően olyan érzésem lesz tőle a használata közben mintha masszázsszalonban lennék.


A használata egyébként egyszerű, ahogy a leírásban is szerepel: megtisztítjuk a körmöket és az ecset segítségével felvisszük az olajat amit finoman bemasszírozunk. Mivel ez egy olaj így olajos marad utána a bőr felszíne :) így én csak a nap végén használom, hogy ne maszatoljak össze az ujjaimmal semmit. És most jöjjön a jelenlegi állapot: a képen látszik hogy a középső és mutató ujjamon lévő köröm van a legrosszabb állapotban, de még így is erősödött annyit hogy meg tudott nőni.  A körömágy bőr növekedésére is oda kell figyelni, nem piszkálni! - ezt inkább csak magamnak írtam le de másnak is ezt ajánlom.
A gyűrűs ujjam az olajtól fénylik
Itt tartok most, egyelőre annak is örülök hogy legalább valamennyire meg tudtak nőni és nem törnek le azonnal. A képek készítése után levágtam őket rövidebbre, hogy a gyenge végek minél előbb eltűnjenek. Remélem ez után is megmarad a javuló tendencia mert azért még van mit javítani a körmeim állapotán.

Ismeritek ezt az olajat? Ti milyen körömerősítőt használtok?

3 megjegyzés:

phoenix írta...

Én is épp körömerősítek aktívan... Még pár nap van hátra a 3 hetes essence ultra strong nail hardener kúrából.

Anett írta...

phoenix: remélem sikerrel zárul a kúrád!

dyna írta...

Ugyanez a problémám van és ugyanezen a két ujjamon. Jó, még a hüvelyk is így szokott járni és főleg a bal kezemen, a jobbon nem is mindig.
Próáblkoztam én is mindenfélével, az Orlynak is van kifejezetten lemezes töredezésre lakkja, de nem értem el vele azt a hűűűdefaszalett állapotot.
Jövő héten megyek MEdilineba vagy Herbaházba, meglesem, köszi az ötletet! :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger