2012. április 4., szerda

Kék-fehér smink StepByStep

Neem, nem szegtem meg a 1PP-t (one palette project) ezt a sminket még a hétvégén viseltem :) amúgy meg hétköznap reggel nem igazán lenne időm összehozni egy step-by-step-et!

1.  Lealapoztam a szemhéjam a NYX eyeshadow primerjével, majd felvittem a jumbó ceruzák közül a Milk színt, hogy jól tapadjanak a pigmentek.


2. Megvan a jó krémes alap, jöhetnek a pigmentek! 3 színt használtam: Pearl (fehér), Space (kék), Walnut (barna). A kékkel kezdtem, a mozgó szemhéj kétharmadára vittem fel, majd a belső szemzugba a fehér színt, és a kettőt összemostam. Majd a külső szemzugból indulva a mélyítővonalba a barna színt dolgoztam el.

3. Az alsó vízvonalat egy fehér szemceruzával húztam ki, valamint a fehér pigmentből került a szempillák tövébe is.
 

4. fekete szemhéjtussal kihúztam a felső szempillasort
 


5. highlighter került a szemöldökcsontra

6. Szempillaspirál csak felül, feketével (utólag pedig, mivel kevésnek találtam a kéket így került a szempillák végére egy kis kék spirál is)

7. Az arcomra a Garnier BB krémjét használtam, erre jött a Max Factor translucent púdere, pirosítónak pedig a kedvenc Miss Rose pirosítóm használtam.


További szép estét nektek :)

2 megjegyzés:

Thündérke írta...

Nagyon szép lett :)

Makeupcakes írta...

Szép ez a szín nagyon!

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger