2012. február 26., vasárnap

A hetem sminkekben - 8. hét

Húzós volt ez a hét kicsit, végig tanfolyamon voltam, reggel 9-re a város másik felén lenni pedig nem megy másképp csak ha korábban felkelek és gyorsabban is készülődök. Ennek pedig az lett az eredménye hogy nem lett túl fantáziadús ez a hét sminkek terén.
hétfő - lila
kedd- catrice Yes, I wood színe ami nekem továbbra is pezsgő színű :) és egy kis rózsaszín
szerda - fekete tus (ami szerintem kezdi megadni magát mert darabos és kemény lett, alig lehet vele dolgozni)
 csütörtök - arany és barna
péntek - barna

Sajnos hamarosan kénytelen leszek új fekete zselés tust venni úgy tűnik, mert szerdán nagyon szenvedtem már vele, azért is lett olyan béna az egész tusvonal (meg azért is mert siettem nagyon).

Nekem most a csütörtöki a kedvencem, erről készültek egész jó FOTD képek is, kár hogy nem volt időm hét közben megmutatni, de hátha máskor is sikerül majd :)

4 megjegyzés:

Makeupcakes írta...

Csütörtököt mondok.:)

samelike írta...

Azért a péntek se kutya :D

Thündérke írta...

kedd :$

Renii írta...

szerda!! gyönyörű az a smink *-*

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger