2012. február 3., péntek

Egyszerű csillámos NOTD

A hét második felére már csak egy egyszerűbb lakkozásra volt kedvem, ilyenkor jönnek jól a csillámos körömlakkok. Csak a vakus képen látszanak szépen a csillogó kis flitterek, mivel reggel elég borult volt az idő ezért a vaku nélküli képeken olyan mintha pöttyös lenne :)
Nevezhetném színváltós manikűrnek is, mert mire beértem reggel lefagytak az ujjaim és így kapott a körmöm egy szép lilás alapszínt, de azért ezt a fagyasztásos dolgot nem fogom óránként eljátszani, bár tény hogy egy lilás alapszínnel jobban mutatna mint ezzel a nude-el.
Két fajta csillámos lakkot használtam hozzá hogy legyenek benne rózsaszín és kék csillámok is.

Azt hiszem nagyon is illik ehhez a fagyos időjáráshoz! Kicsit tartok tőle mi lesz hétvégén....ha tényleg akkora hó lesz mint már 20 éve nem volt akkor azt hiszem otthonülés lesz belőle. De nem gond mert van egy pár süti recept amit már rég ki szerettem volna próbálni.

Ti felkészültetek már a hétvégi extra télre?

4 megjegyzés:

Rita írta...

Nagyon szép és szolid lett :) itt szegeden már nagyon esik a hó, én szeretem :D

Thündérke írta...

Én ki se fogok mozdulni :D ma akartam vásárolgatni, de olyan hideg van :( A körmöd nagyon tetszik :$

Anett írta...

Rita: köszi az infót, akkor hamarosan szerintem elér Pestre is. Itt még semmi csak a nagy hideg.

Thündérke: mi is ma megyünk bevásárolni mert holnap lehet hogy még rosszabb lesz a helyzet a hó miatt :)

samelike írta...

Szép lett nagyon, tetszenek ezek a csillámos opik.:)
Pécsen reggel óta szakad a hó, már viszonylag elég nagy is!

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger