2012. január 1., vasárnap

OPI - Not like the movies és Black shatter

Kipróbáltam a fekete repedezős lakkomat, ezúttal mind a 10 körmömre felkentem. Elég különleges/szokatlan lett a végeredmény. Azt már említettem hogy nem vagyok (voltam) oda a repedezős lakkokért és magamtól nem is vettem volna de miután ezt kaptam és egyből kipróbáltam azért változott a véleményem. A végeredményt még kicsit most is furának tartom :) és attól tartok hogy a "hétköznapokban" sokan azt fogják hinni hogy lepattogzott lakkal mászkálok....hát kíváncsi leszek, holnap élesben is így kezdem az újévet!
OPI - Not like the movies
Alapnak a Not like the movies árnyalatot használtam, ami egy lilás-zöldes-szürkés (attól függ hogy esik rá a fény) alapon nagyon pici ezüst és lila csillámokat tartalmaz. Erre került a fekete repedezős lakk.
OPI - Black shatter - vakuval

OPI - Black shatter - természetes fényben
Ti szeretitek a repedezős lakkokat?

3 megjegyzés:

Ani smink és köröm írta...

Imádom a repedezős lakkokat, és ez különösen szépen reped.

E73 bioarcapolas blog írta...

Tényleg szép :)
Én még soha nem vettem, azt hittem csak extra hosszú körmökön néz ki jól.

Thündérke írta...

ennek az Opinak gyönyörű a színe *-*

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger