2012. január 15., vasárnap

Mozifilmek amiket várok 2012-ben

Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de én nagyon szeretek moziba járni! Mostanában elég ritkán szánjuk rá magunkat hogy elinduljunk moziba, ennek fő oka a "minek, itthon is megnézhetjük" hozzáállás és ehhez még hozzá jön a nem éppen alacsony mozijegy ár. De ha ezeken sikerül túllendülnünk, azért néha elmegyünk mozizni, már ha van egyáltalán olyan film ami meg is éri az árát. Igazából a 3D filmek a kedvenceink, de ezekből még ritkább az ami érdekes is lenne...Na de összeszedtem hogy 2012-ben milyen filmeket szeretnék moziban nézni, kíváncsi leszek ezekből mi lesz az amit tényleg meg is nézek majd :)
1.A tetovált lány

Hmm...Daniel Craig :) de azért a sztori is érdekesnek tűnik:
A Vanger-család egyik tagja 40 évvel ezelőtt eltűnt, aminek a végleges kiderítésére a családfő, Henrik Vanger felbéreli Mikael Blomkvist magánnyomozót. A kutatások során a nyomozó találkozik egy fiatal hacker lánnyal, aki segítőtársává válik…


2. Apollo 18

 
Én már az Apollo 13-is nagyon szerettem, azt is moziban láttam. Mondjuk a sztori ott másról szól. Kedvenceim a sci-fi, horror, thriller filmek főleg ha idegen faj is van a dologban.
A NASA titokban folytatta az Apollo programját, mivel a Holdon egy földönkívüli faj nyomaira bukkantak…


3. Star Wars I. rész: Baljós árnyak (3D)

 
A Star Wars elég nagy klasszikusnak számít, ráadásul 3D-ben kihagyhatatlan!
Két jedi lovag, Obi-Wan Kenobi és Qui-Gon Jinn kimenekítik Amidala  hercegnőt a Kereskedelmi Szövetség által blokád alá vont Naboo-ról. Menekülésük közben kényszerleszállást kell végezniük a sivatagos Tatooine-on, ahol összetalálkoznak a fiatal Anakin Skywalkerrel, aki egyensúlyt hozhat az Erőben…

4. The Artist – A némafilmes

 
Lassan minden nap van valami hír erről a filmről, legalábbis én egy nap egyszer biztos találkozok vele a tv-ben. A némafilmeknek (fekete-fehérben meg főleg) megvan a maguk hangulata. Ezer éve nem néztem némafilmet, kíváncsi vagyok milyen is ez a műfaj 2012-ben. 6 Golden Globe jelölés, a legjobb férfi alakítás, cuki kutyus, kell ennél több?

5. The Journey 2 – The Mysterious Island 3D

 
Kalandfilm 3D-ben, csodálatos színvilág, érdekes élőlények. Ja és a főszereplő Dwayne ’The Rock’ Johnson!
A 2008-as Utazás a Föld középpontja felé folytatása, amiben a fiatal Seant alakító Josh Hutcherson tér vissza, hogy egy misztikus szigetet fedezzen fel a nagyapja üzenete alapján. A kalandtúrán vele tart az új mostohaapja (Dwayne Johnson)…


6. John Carter – A Mars hercegnője 3D

 
Láttuk a bemutatóját moziban, mindketten egyértelműen a „nézzük” kategóriába soroltuk. Látványosnak ígérkezik, amolyan szuperhősös, ráadásul a Marson játszódik.
John Carter egy háborús veterán, aki titokzatos körülmények közt a Mars bolygóra kerül. A vörös planétán több civilizáció is kialakult, akik már több évszázada háborúban élnek egymás közt. Carter először a barbár tharkok közé keveredik, akik fogva tartják a szépséges hercegnőt, Dejah Thorist.



7. Titánok harca 2 – A titánok haragja 3D

Jaj nekem már az első része is nagyon tetszett! Izgalmas és látványos volt, igazi fantasy!
Perseus a kráken legyőzése után elbújt a világ elől és halászként él egy kis falúban a felségével és fiával. Eközben az emberek a hitüket vesztik el az isteneikben és így Zeus és testvérei hatalma tovább gyengül, aminek következtében a bebörtönzött titánok és a vezetőjük, Kronos kiszabadul a Tartarus pokoli alvilágából, hogy haragjával végigsöpörjön az egész világon.


8. Men in Black – A sötét zsaruk 3 (MIB III) 3D

Az első kettőt már vagy 50X láttam, majd pont a 3. részt hagynám ki?
Sötét zsaruk 3-ban “J” ügynök (Will Smith) kénytelen lesz visszautazni az időben a ‘60-as évekbe, ahol öreg partnere, “K” (Tommy Lee Jones) fiatalkori változatával (Josh Brolin játssza) karöltve veszik fel a harcot a gonosz (Jemaine Clement) ellen. “J” felfedezi, hogy vannak olyan titkai az Univerzumnak, melyekről “K” sosem beszélt neki…


 9. Prometheus

A LEGESLEG!
Mondhatni Alien rajongó vagyok, bírom azért Predatort is persze! Emlékszem mikor az első részt láttam, otthon, egyedül titokban mert elég kicsi voltam, az első rész ugyanis születésem előtt 3 évvel jelent meg. Szóval emlékszem hogy milyen érdekes volt és félelmetes, de legfőképp izgalmas! Azóta minden részt láttam persze többször is, és erre az újra már úgy várok mint kisgyerek a karácsonyra!

10. Batman 3: A  sötét lovag – Felemelkedés


  8 évvel később, hogy a sötét lovag legyőzte az ördögi Jokert, és önkéntes száműzetésbe vonult, egy terrorista, Bane érkezik Gotham városába, aki a végsőkig próbára teszi a rendőrség és az ott lakók erejét. Batman kénytelen lesz újra felölteni maszkját, és felvenni a harcot egy ellenfél ellen, melynek képességei még fénykorában is komoly kihívás elé állítottál volna...


11. The Expendables 2 – A feláldozhatók 
  
Hát igen, ennek a filmnek az első részére azt hittem vér gagyi lesz de nem. Vagyis szerintem nem, nagyon szórakoztató volt, és már várom a második részt! Kivénhedt akcióhősök előre!!! 

12. Elrabolva 2 – Taken 2
Szintén egy színvonalas első rész után jön a folytatás. Halálos az a nyugalom ahogy az első részben Liam Neeson mondja a telefonba a lányának: „ Most nyugodj meg, el fognak rabolni….” brrrr.



Ti szerettek moziba járni? Van olyan film ezek közül amit Ti is vártok? Esetleg ajánlanál valami mást ezeken kívül?


2 megjegyzés:

bettynova írta...

Nekem a legjobban várós a Batman, mert Tom Hardy (Bane) a legkedvencebb színészem mostanában. Ezen kívül a Prometheust várom nagyon, az Apollo 18-at már láttam, nekem uncsi volt. A John Carter is várós, mert a főszereplőt az a Taylor Kitch alakítja, aki már régóta kedvenc nálam. Nagyon örülök, hogy a viszonylag unalmas 2011es filmév után van mit várni idén.

Anett írta...

bettynova: akkor ezt az Apollo 18-at lehet hogy nem várom meg én sem a moziban :(

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger