2012. január 17., kedd

Egyszerű barna napi smink

Hogy jól kezdődjön a hét, tegnap a jól bevált barna színhez nyúltam. Ez az a szín amiben sosem csalódok, bármilyen évszakban jól áll (szerintem). Az elkészítése sem volt bonyolult, elővettem a kedvenc Miss rose palettám, egy világos szín a szemzugba, egy közepesen sötét a mozgó szemhéjra és egy sötét barna enyhén a mélyítő vonalba. Fekete szemceruza, plusz a többi és mér kész is.
Próbálkoztam egy kicsit erősebb színt a számon, elég fura volt így hétköznapra pedig annyira nem is volt feltűnő. Még barátkoznom kell ezzel azt hiszem.

Felhasznált termékek:
- Essence Blossoms etc... highlight púder
- Elf szemhéjalapozó
- NYX JEP - milk
- Miss Rose 6-os barna szemhéjpúder paletta
-Essence lash and brow gel mascara
- Essence Gel Eyeliner - fekete
- Elf Mineral Infused Mascara - Black  
- Essence Mini lipgloss set - barack

Hát igen, már egy ideje hiányzik a képekről a kedvenc spirálom, a Maybelline kis sárga ducija :( azt hiszem végleg búcsút veszek tőle, annyira besűrűsödött már. Néha még trükköztem vele és a forró vízzel, de azt hiszem már menthetetlen. Itt ezen a képen is már egy Elf spirál szerepel...

Nektek van olyan termék amit kifejezetten sajnáltok ha elfogy?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger