2011. december 18., vasárnap

Még egy nyereményem érkezett :)

Azt hiszem ebben a hónapban igazán szerencsésnek mondhatom magam mert két nyereményjátékon is sikerült nyernem. Sajnos a már említett időhiány (amit a karácsonyi láz okozott) miatt a beszámolók csak a mai napon készültek el, ahogy már délelőtt láthattátok is az egyiket. Szóval....


...és amit a piros dobozka relyt
Ezt a gyönyörű Estée Lauder csomagocskát Erzsi játékán sikerült megnyernem :) Plusz egy karácsonyi üdvözlőlap is érkezett mellé!

 A neszesszer az alábbi szépségeket rejti:
- ecset szett: púder és szemhéjpúder
- Long Lasting Lipstick Rouge Pure Color 61 - Pink Parfait
- Pure Color Gloss - 23 Star Pink
- Double Wear Stay-in-Place eye Pencil - 01 Onyx
- Pure Color Eyeshadow és Powder Blush palettában

Bevallom (bár aki olvassa a blogot az úgyis tudja) hogy nekem nincsenek ilyen felső kategóriás sminktermékeim, de ezek után lehet hogy egy-egy alkalomra, pl: szülinapra meg fogom magam ajándékozni valami különlegességgel, mert azért érezhető a különbség, külsőre és tartalomra is. Hoztam néhány képet is, még nem próbáltam semmit (nem akartam megtörni a varázst) de amint leteszem a billentyűzetet rögtön "rávetem" magam.


Annyit tudok mondani róla egyelőre hogy ilyen finom illatú rúzst és szájfényt én még soha életemben nem láttam. Isteni meggy illata van mindkettőnek :)

Innen is köszi még egyszer Erzsi!

3 megjegyzés:

Nóra írta...

gyönyörű *-*

Makeupcakes írta...

Ó, csodaszépeket nyertél, használd őket egészséggel!:)

Marcsi Kincsesládikája írta...

Júj de gyönyörű!! *.* Igazán szerencsés vagy :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger