2011. december 1., csütörtök

Elf nail polish teszt + NOTD

Vegyes érzelmekkel vártam már hogy kipróbálhassak egy nude színű körömlakkot, ugyanis jobban kedvelem a színes körmöket. Ezért nem is volt még ilyen színem, viszont ha már úgyis rendeltem, bedobtam még ezt a lakkot is a csomagba. 
 Van már két körömlakkom az Elf-től, így nagy meglepetést nem okoznak a minőséggel. A lakk közepesen sűrű, két rétegben hozza a 'nude' érzést és teljesen átlagos a tartóssága. Az egyetlen negatívum amit elmondhatok róla, hogy az ecsete elég kemény és kicsit vastagabb szálakból áll (ez ennyire nem jellemző a másik két lakkra, azoké is kemény, de nem ennyire vastagok a szálai). Szóval felkentem a lakkot, és nekem valahogy túúúúl nude volt :) muszáj voltam feldobni egy kis nyomdázással.


Ez a kombináció nagyon bejön nekem:nude alap és fekete minta, azt hiszem sűrűn lesznek ilyen fényképek! Amúgy nem hiszem hogy fogom használni ezt a lakkot, magában nem tetszik annyira, a francia manikűrt sem kedvelem igazán.

Ti szeretitek a nude lakkokat?

Ui.: köszönöm blogspot hogy elforgattad az első képet, még akkor is ha újra feltöltöttem!!! De legalább a másik irányba tetted volna :)

3 megjegyzés:

Nóra írta...

jajj de tetszik ezzel a mintával! nagyon jó lett! :)

Thündérke írta...

nagyon tetszik :$ olyan jól néz ki ezzel a mintával :)

AA-dmin írta...

Szép lett!

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger