2011. szeptember 29., csütörtök

Essence - Urban Messages


 essence urban messages eyeshadow chalk - 02 It Peace és  essence urban messages nail polish - Nightline


 A hétvégén sikerült útba ejtenem Fehérváron a Müllert, és így jutottam hozzá az első szemhéjszínező krétámhoz :) ez milyen jól hangzik...kréta! És tényleg olyan! Képek és tesztek alapján egyelőre csak a barackos árnyalatot hoztam el, sajnos még nem próbáltam élesben mert kék napjaimat élem, de már alig várom hogy élesben is kipróbáljam, mert annyira cuki! Ha beválik, lehet hogy a sötétszürkét is beszerzem majd a Glamour napokon :) 

ilyen picike

 Más ebből a trendkiadásból nem igazán fogott meg, a parfüm nem az én ízlésvilágom, rúzsok annyira nem jöttek be - zsírosnak tűntek, a szemkihúzó toll jól nézett ki de a színek nem fogtak meg. De azért egy lakkra elcsábultam :) Rögtön ki is próbáltam de csak az egyik ujjamon, és le is mostam rögtön. Nagyon híg, pedig üvegben egy szép sötét kék, apró világos kék csillámokkal. Szerintem 3 réteg is kellhet belőle, de nekem már az első rétegnél elment tőle a kedvem :(
vakuval, nagyon vastag rétegben
Biztosan ki fogom próbálni ha kell akár 3 rétegben is mert kíváncsi vagyok rá mit tud. Nagyon tetszett még a rózsaszínes lakk is, de gondolom hasonlóan teljesít az is...


Nektek bejön ez a trendkiadás?

2 megjegyzés:

Makeupcakes írta...

Ez a lakk megvan nekem is, még nem próbáltam...hm. Ezek után kíváncsi vagyok. :S

Tünde írta...

Szia!
Nekem is megvan a lakk. Én is csalódtam az első rétegben, és kellett a 3 réteg, vagy két vastagabb, és olyan tartós, mint a többi Essence lakk, szóval nálam 2 napot bírt.

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger