2011. augusztus 14., vasárnap

Végre lakkoztam!


Egy hét körömlakk-megvonás után végre mázolhattam. Mivel is kezdhetnék mint egy jó ütős színnel, vagy épp kettővel! Sötétkéket választottam, ami magában is csillámos picit, aztán eszembe jutott hogy a legutóbb beszereztem én is az Essence speciális fedőlakkját. Pedig már majdnem nyúltam a matt fedőlakkhoz :)

Miss sporty Clubbing Colours - 314 és Essence Special effect topper





A végeredménnyel elégedett vagyok, bár inkább télen fogom ezt a kombót használni!


2 megjegyzés:

Bikira írta...

Nagyon jó a kettő lakk együtt. Nagyon szép a sötétkék.:)
(Andi)

Kinga írta...

Ez a sötétkék tényleg nagyon gyönyörű :) Feliratkoztam követődnek!

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger