2011. augusztus 13., szombat

Gyerekkorom kedvencei

Nórától kaptam a meghívást erre az "időutazásra" , bevallom nem esett nehezemre régi szép emlékek között kutatni. Kicsit elrugaszkodtam az ételek-italok világától és került a listára más egyéb is. Mivel már elég sok blogon láttam ezeket a gyűjteményeket így igyekeztem olyanokat válogatni ami máshol még nem volt. Persze az alap dolgok mint a téli fagyi vagy a lekváros kenyér nekem is a kedvenceim közé tartoztak.

Akkor lássuk a listám:
 
Barackmag süti
Fizzy pez

Leo jégkrém - dobozos

Állatok a ház körül lutra album

Síelős Barbie (én hülye elajándékoztam!!!)

Hahota kiskönyv

Mivel már nagyon elkészítették a saját kis listájukat így most külön nem adom tovább ezt a lehetőséget senkinek, inkább arra kérnélek Titeket, ha még nem készítettetek ilyen emlék-listát akkor tegyétek meg és várom a linkeket! Vagy akár megjegyzésben is szívesen olvasom!



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger