2011. augusztus 29., hétfő

Az úgy volt hogy....smink

Igen, az úgy volt hogy szerettem volna valami nem túl feltűnő de nem is túl egyszerű sminket készíteni és ez lett belőle.







Valahogy élőben egész más volt ránézni és viselni, így képről még azt gondolom vállalható, de igazából utcára így nem biztos hogy ki mernék menni. Lehet hogy szoknom kellene csak ez a stílust (talán ez a cut crease?). Szerintem ki fogom próbálni élénk színnel is, hátha úgy mutatósabb lesz.

Felhasznált termékek:
Igazából ehhez csak annyit fűznék hogy nekem ez a spirál nem jött be igazán. Nagyon vékonyka a keféje és rengeteg festék jön ki vele kinyitáskor, ami eléggé el tudja nehezíteni a szempillákat. Mondjuk én általában spirálozás után használok szempillafésűt az összeragadt szálak szétválasztására, de ennél a spirálnál ezt a műveletet nem szétválasztásnak, hanem "lefölözésnek" hívnám, amikor a felesleges festék-tömeget eltávolítom :) De legalább fekete :)

Ti használjátok ezt a cut crease technikát?

2 megjegyzés:

Kinga írta...

Nekem nagyon-nagyon tetszik az egész :) (nagyon szép a szemöldököd íve :))

Makeupcakes írta...

Nekem nagyon tetszik!:)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger