2011. július 26., kedd

Elf haul!

Milyen gyorsan eltelt ez a pár nap, múlt hét szombaton adtam fel és már tegnap meg is érkezett. Ezt már szeretem, ilyen a gyorsaság. Ez már a harmadik rendelésem az oldalról,és eddig csak egy dologban csalódtam. Azt hiszem ez nem egy rossz arány.

Az alábbi dolgokat rendeltem:
  1. Liquid Eyeshadow - Berrylicious
  2. Hypershine Lipgloss - Flirt
  3. Tinted Moisturizer SPF 15 - Ivory
  4. Nail Polish - Mint Cream
  5. Studio Matte Lip Color - Coral
  6. Tone Correcting Concealer - Ivory

A kép kattintásra megnő! :)


 A csomagocska mondhatni "bombabiztos" volt, kemény papír, bubis fóliával kitömve. A termékek egyesével külön csomagolva, bár az üzletek polcain is bevezetnék ezt a fajta csomagolási technikát hogy biztosak lehessünk benne a termék amit veszünk érintetlen!



Az első benyomásom  a termékekről, mindenféle próbálgatás-kibontás nélkül, csak úgy ránézésre:

- Berrylicious árnyalat konkrétan barna, míg a honlapon határozottan lilának tűnt....kíváncsi leszek hogy vajon ez csak kívülről tűnik ilyennek? Vagy tényleg barna lesz? :)
- a korrektor és a színezett hidratáló színét így ránézésre elég jól eltaláltam. Rendeltem én már CC-ről olyan alapozót hogy minimum 3 árnyalatnyit tévedtem :)
- A matt ajakceruzát már most imádom pedig ki sem bontottam, erre voltam a legkíváncsibb, ez egy új termék az Elf-nél.
- a körömlakknak határozottan fura színe van.....és lelki szemeim előtt látom hogy matt kivitelben még furább lesz.... :)


Tehát az első áldozatom a Matte Lip Color lesz, második pedig a körömlakk...
....a többi pedig kialakul!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger