2011. július 15., péntek

Bagoly mint ékszer?

Először kicsit idegenkedtem a bagolytól mint lehetséges díszítő elem az öltözködésemben, de azt kell hogy mondjam belopta magát a szívembe. Nagyon is.... Persze nem mindenki osztotta a véleményem, és voltak erről eszmei viták itthon. Nem szép, gyerekes..miért pont bagoly..? Ezekre nincs jó válaszom: csak és mert.
Végül sikerült olyat találnunk ami nagyon is "csinos" darab, így kaptam én ezt a fülbevalót tegnap ajándékba.

A bagoly szép a bagoly jó a bagoly különlegesss...
Egyedül


Párban
Ciki-e a bagoly?

2 megjegyzés:

Robin írta...

Neeem ciki!!Nekem is van és nagyon szeretem :)

Thündérke írta...

Nem ciki, igaz nem hordanám:D nem vagyok baglyos:D de másokon szeretem nézegetni:D

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger