2018. március 22., csütörtök

Smink és teszt | Makeup Revolution HD Pro Eyes & brows


A rajongásom a nagyobb paletták irányába továbbra is töretlen és most egy Makeup Revolution paletta került a kezem közé, amit ráadásul szemöldökre is lehet használni? Ha érdekel hogy milyenek a szinek és beváltak-e nekem akkor olvass tovább!



A paletta neve egész pontosan Makeup Revolution HD Pro eyes&brows, tehát szemöldökre is találunk benne festétkeket. Ez a paletta most épp nem kapható de a szineit tekintve a leginkább a Beyond Flawless palettára hasonlit. Gyönyörű barna árnyalatok, matt és fényes szinek vegyesen! A külcsin nem a legszebb dehát nem is ez a lényeg ugyebár, a paletta elég nagy és kemény műanyagból készült. Tükör nincs benne, cserébe viszont átlátszó a teteje, igy már kivülről is megcsodálhatjuk a benne lévő szineket. Ezt egy szettben kaptam, tartozott hozzá három ecset is, amikkel vegyesek a tapasztalataim. A ferde végűt szemöldökre használtam és bárhogy mostam semmivel nem jött ki belőle a sötétbarna/fekete szin. A másik két ecsettel nem volt ilyen problémám, a szőrét egyik sem hullatta. Viszont a két vékonyabbnak nagyon hamar karcos lett a nyele, nem túl szép látvány, bár a használatát ez nyilván nem befolyásolja. 



A festékek fele matt a másik fele pedig fényes árnyalat, szerencsére durva csillámos nincs benne, egy-két szinben felfedezhető azonban nagyon aprócska ezüst csillám, de felvitelnél nem zavaró, nem potyog jobban mint mondjuk egy matt árnyalat. Mert hát a matt árnyalatok picit porolnak, szemhéjalap ide vagy oda. Én amúgy minden festék alá teszek alapot, most sem volt ez másként. A fényes árnyalatok viszont szuper krémesek, extrán pigmentáltak és csodásak, tényleg nem lehet rájuk rosszat mondani. A mattak közül a világosak lehetnének pigmentáltabbak de a sötétebb barnákkal nincs gond ilyen téren. És mindegyikben valami kis csavar, amitől egyik sem "csak" barna!


Ez a szinminta a felső két sorról készült, a világos árnyalatok nem a legjobbak, de kárpótol érte a többi fényes szépség. A minták szemhéjalapra készültek az ujjammal húztam őket.


Ez pedig az alsó két sor, ez az én kedvencem!


Minden festék jól tapad - szemhéjalapot használtam - és könnyű felvinni, jól felveszi az ecset. Mint irtam fentebb a matt árnyalatok porolnak csak kicsit, a többivel semmi gond nincs. Jól satirozhatóak és csodásan mutatnak együtt. Természetesen egy durvább füstösebb buli smink is kihozható a palettából, én itt most megmaradtam a komfortzónámban és egy fényesebb nappali sminket készitettem belőle.





Ti szeretitek a Makeup Revolution termékeket?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger