2018. február 26., hétfő

Kipróbáltam az új Schwarzkopf #purecolour hajfestéket!


Már rég aktuális lett volna a hajfestés nálam de mindig elodáztam a dolgot, pedig van itthon két doboz hajfestékem is amik kipróbálásra várnak. Erre nem megláttam a DM-ben egy új fajta hajfestéket? Persze azonnal megvettem mert nagyon hivogató a csomagolása, ki van éhezve a szemem a vibráló szinekre :)


Ez az új hajfesték a Schwarzkopftól a PureColour gél állagú, tartós hajfesték, nem ammóniamentes, és azt igéri hogy az "Aloe Verával, Kaktussszal & Jojoba olajjal gazdagított ápoló & hidratáló formula rendkívüli fényességet és lenyűgözően puha tapintást nyújt a festett hajnak. A gél textúra stabil és kompakt állagának köszönhetően nem csöpög, így tiszta végeredményt nyújt. Viszlát felfordulás! Élvezd, hogy ilyen egyszerű!"


Hát erre több szempontból is kiváncsi voltam. Egyrészt Fanni születése óta olyan fakó és száraz a hajam hogy csak na, másrészt meg ez a gél állag ami nem csöpög...nekem túlzásnak tűnt. Nos, a következő képen láthatjátok hogy sikerült felvinnem, mondhatni telibe kentem magam, ugyanis ez a gél állag szép és jó, de olyan könnyen kifolyik az ujjaim közül hogy csak na, aztán meg minden fele. Ja, és hátul a nyakam még nem is láttátok....mondjuk én is csak hajmosás után, de jobb is. A fenti képen látjátok hogy ez az a fajta festék amit a kis csőrös felvivő flakonban kell összerázni és abból adagolni a hajra. Még jó, mert ecsettel ezt képtelenség lett volna feltenni! A doboz tartalmazott még egy adag hajbalzsamot is és a szokásos kesztyűt valamint leirást.


Nagyon sokáig tartott felvinni, nagyon féltem hogy esetleg a szemembe csöppen. A fülembe sikerült belemennie, szaladhattam a papirzsepiért hogy kitöröljem. Az én vállig érő hajamra elég volt egy dobozzal, nem lett foltos a végeredmény tehát jutott mindenhova. A bőrömről viszonylag könnyen le lehetett sikálni, viszont mikor lemostam a hajamról azt hittem sose jön le. Egyrészt a viz is még nagyon vöröses barna volt a második hajmosás után is, valamint az ujjaimmal éreztem hogy még benne van a hajamban. Amit pedig a törölközőn hagyott...huh, ilyet még sosem láttam hajfestés után pedig mindig azt a törölközőt használom amit fürdéshez is - világos szinűt - tiszta vörös foltos volt az egész!

Az illata egyébként kellemes volt és nem irritálta a fejbőröm. 


A végeredménnyel már nem vagyok annyira elégedett. Az ősz hajszálakat szépen befedte, de amúgy a vöröses, érdekes árnyalatú barna festék egy sima sötétbarna lett a hajamon, még a napfényben sincs benne semmi extra. Ez a 4.6-os étcsokoládé árnyalat egyébként, szóval a nevéhez mondjuk hű maradt, csak a festékből másra számitottam. Sajnos se nem lett fényes, sem pedig hidratált, puha a hajam, olyan mintha még mindig fakó szürke fénye lenne. Szóval részemről ez most nem jött be igazán. Nem volt olyan drága, 1600 Ft körül van az ára, szóval ha van kedvetek adhattok neki egy esélyt, hátha más árnyalat egy más tipusú hajon jól működik.

Ti próbáltátok már ezt a festéket?

2 megjegyzés:

Aryana írta...

10.21 babaszoket hasznalom. Gyonyoru, egyseges, vilagos hamvasszoke a vegeredmeny. A hajat nagyon kiszaritja, a hozza adott balzsam pedig semmit nem er, ezert Gluss Kurral mosok hajat, igy tenyleg selymes, csillogo a hajam. Szaga alig van, de a fejbort enyhen csipi, igy a 45 perc kicsit hosszu, es alig varom, lemoshassam, a vegeredmeny viszont csodas. Tobb hamvasszoket kiprobaltam, eddig ez a legszebb, es ez nem sargul be, hanem szep vilagos ezustos szoke marad.

miklos.g.b írta...

Én az 1.0 Hollófekete àrnyalatot használom, szerintem ez a legsötétebb feketéje a Schwarzkopfnak. Csak ajánlani tudom

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger