2017. november 20., hétfő

Meglepetés a Facebook-on tőlem Nektek :)


Idén talán még nem is mondtam köszönetet, vagy épp nem eleget, hogy itt vagytok, olvastok és néztek engem - minket.



Készültem egy kis nyereményjátékkal télapóra, azt szeretném ha az én kis csomagocskám is oda kerülhetne a nyertes csizmája mellé december 6-án. Ezért úgy időzitettem hogy legyen idő jelentkezni érte és legyen nekem is időm postázni. Remélem tetszik Nektek a nyeremény, igyekeztem egy változatos csomagot összeállitani. A játék a Facebook oldalamon zajlik, ott is Beautycrumbs néven találjátok az oldalam. De beteszek ide is egy linket hozzá és nagyon megköszönöm ha lájkoljátok. 



SOK SIKERT KÍVÁNOK MINDENKINEK!


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger