2017. október 7., szombat

Őszi anya - lánya gardróbfrissités (+VIDEÓ)


Ősszel sem maradhat el nálunk  - ugye másnál sem? - néhány új ruhadarab beszerzése. Magamnak persze mindig csak minimálisan a csajoknak meg mindent bele alapon. Na jó ez azért túlzás, de sokkal több mindent kaptak mint én :) Lássuk!


Igaz hogy sok mindent vásároltam de (viszonylag) keveset költöttem, ugyanis kihasználtam a nyár végi leárazásokat, rendeltem ebay-ről is valamint Hádában és garázsvásáron is jártam. Szóval még a Glamour napok előtt kivásároltam magam, amúgy sem terveztem nagyon most vásárolni menni a G-napokon, nem birja az idegrendszerem azt ami ilyenkor az üzletekben van. Ha kiváncsiak vagytok mikkel bővült a ruhatárunk, akkor kattintsatok lent a videóra:


Ti miket szereztetek be őszre?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger