2017. október 3., kedd

Ősszel se habozzunk habozni! | Teszt


Menthetetlen habfüggő lettem! Jelenleg ezt a hármat használom párhuzamosan, ma róluk hoztam egy véleményes bejegyzést!


Ketten vannak a Balea márkától, ez ugye a DM saját márkája tehát nagyon kedvező az árfekvése és szerintem minden DM üzletben meg is lehet őket találni. A pici flakon egy kézápoló hab, még egy illatban volt ezen kivül, a nagyobbik a "hagyományos" tusoló hab, belőle is volt még több illatban is. A Nivea szintén tusolóhab és őt még nyáron szereztem be, konkrétan a nyaralásra hogy legyen egy illatom amiről majd mindig ez a nyár fog eszembe jutni :) és bejött!



Balea málnás kézápoló hab


Nekem ez teljesen új volt, hogy ilyen létezik, mig egyszer Instán irta egy kedves kommentelő hogy már nem csak zuhanyzáshoz vannak habok hanem van ez a Balea "kézkrém" is. Igy mikor legközelebb drogéria felé vetődtem egyből meg is kerestem magamnak. Nagyon kis cuki a csomagolása, én imádom hogy igy fújni lehet, nagyon könnyed és illatos habot ad ki magából. Kicsit sokáig tart mig beszivódik de legalább nem ragad, olyan kissé fura csúszós érzete van a bőrnek mig rajta van. A kellő mennyiséget nehéz eltalálni, nekem általában több jön ki mindig, igy az egész alkarom be szoktam vele kenni. Az illata is egész jó, minimálisan mű ugyan de nem olyan intenziven erős hogy órákig kiüsse a szaglásomat. A hidratáló hatása nem valami kiemelkedő de én bármit elnézek neki mert habból van!!! 




Balea tusolóhab - vanilla cream


Először picit tartottam az illattól hogy émelyítően édes lesz, de szerencsére egész elviselhető, bár két egymást követő napon nem szoktam használni mert azért tömény.... A habja ennek is elég lágy, nagyon hamar eltűnik miközben szétkenem magamon, ez egy picit bosszantó, de a jó árának köszönhetően mindig megszavazok magamnak egy "repetát" és újra nyomok picit belőle. Igy sem fogy egyébként vészesen mert még több mint fele megvan pedig vagy egy hónapja használom már. Az illata a bőrön már nem olyan tolakodó, kellemes süti illatom lesz tőle és még táplálja is a bőrt, nem érzem a száraz részeket utána. Lehet hogy adok esélyt a többi illatnak is, bár annyira nem fogtak meg név alapján.



Nivea lemon moringa tusoló hab


A kék verziók bevallom nem csábitottak el, de ezek a limitált illatok igen, mondjuk a málnásat még sosem láttam üzletben, mindig üres a helye. Ezek szerint az lenne a jobb? Na ha egyszer meglátom tuti megveszem! Ez a citromos verzió kimondottan nyári hangulatba hoz még most is ebben az őszies időben, örülök hogy ő lett a nyaralós illatom idén. Kellemesen citrusos és virágos is egyben, nem tömény de nem is jellegtelen, jól eltalálták benne az arányokat. A habja jó kemény és tömör, mikor eloszlatom a bőrömön még akkor is jelen van, nem esik össze olyan könnyen. Hidratálja is a bőrt rendesen szóval minden téren tökéletes darab.



Ti kedvelitek a hab állagú termékeket?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger