2017. október 10., kedd

Ez ÁLLATI! - Holika Holika fátyolmaszkok | Teszt


Tényleg nem túlzás azt mondani hogy ezek a világ legcukibb arcmaszkjai, mert hát kivülről is elég édesek, de ami belül van...hát nem gondoltam volna hogy ugyan ez! Lássuk!


Tudom nem a csomagolás alapján kell megitélni egy terméket de hát be kell lássuk hogy cuki kisállatok képével azért elég sok mindent sikeresen el lehet adni. Azt hittem naivan hogy itt meg is állt a cukiság faktor, de aztán kipróbáltam a kutyásat és hát wow! Ez tényleg nem kutya! Vagyis de :) Ugyanis ezek a Holika Holika baby pet arcmaszkok tényleg egy kisállatot mintáznak!


ANTI WRINKLE PUG

Ahogy a neve is mutatja ez a kutyusos maszk egy ránctalanitó fajta. Nyilván azért tudja az ember hogy egyetlen maszktól biztosan nem tűnnek el a ráncai, nem is vártam tőle ilyet, ahhoz azért huzamosabb ideig kellene használni, de én nem fogom. Sajnos elég furán érezte magát utána a bőröm, több helyen is viszketett és még két nap múlva is elég zsíros volt a homlokom és állam utána. Bevallom picit megijedtem mikor már a maszk alatt elkezdtem érezni a viszketést, gyorsan tükörbe is néztem de szerencsére bőrirritáció nem párosult hozzá, igy kivártam a hatóidő végét. Amúgy a szárazabb helyeken nagyon szépen beitta a bőröm az esszenciát és nagyon sima is lett utána, de a problémásabb területeken ahogy fentebb is irtam zsíros nyomot hagyott. A felhelyezése nagyon könnyű volt, nem csúszkált a 20 perc alatt amig rajtam volt és nem is kellett lemosni utána az arcom. A rajta maradt szérumot szinte teljesen be tudtam masszirozni az arcbőrömbe. Az illata is nagyon kellemes volt, csak az a fránya viszketés ne lett volna.


SHOOTING CAT

Sokkal könnyedebb formulája volt ennek a maszknak mint a kutyásnak. Jobb érzés is volt viselni, szerencsére itt nem jelentkezett az a fura viszketés. Ez egyébként még sokkal cukibb kinézetű maszk mint a másik, Szofi teljesen odavolt érte hogy neki is kell ilyen :) A maszk felhelyezés után elég hamar elkezdett mocorogni az arcomon, itt-ott összetorlódott a bevágásnál, illetve az államnál picit lifegett lent, ahol az állam alá behajtottam. Ezt annak tudom be hogy a szérum ebben nem volt annyira ragacsos, testes állagú mint a másikban. Miután levettem az arcomról a maszkot egy nagyon enyhe ragacsos érzés maradt utána, de elkezdtem bemasszirozni a bőrön maradt szérumot és szépen el is tűnt ez a ragacsosság, beitta az egészet a bőr. Tényleg frissnek és üdének éreztem utána az arcbőröm.





Ti próbáltátok már ezeket az állati maszkokat?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger