2017. szeptember 17., vasárnap

Egy napunk - Vlog


Sokat gondolkodtam kitegyem-e ezt a kis vlogot, egyrészt mert semmi extra nem történik benne másrészt pedig mert nem tükrözi a jelenlegi lelkiállapotom...

Facebook-on irtam már erről itt most csak annyit hogy teljesen a tartalékaim végére értem, úgy érzem hogy a "mindennapokból" nincs kiút, senki nem segit és az egyetlen feltöltődésem ami megadatik nagy néha az az hogy elmegyek egy kád vizbe áztatni magam és ennyi. A bloggal az elmúlt hetekben kb összesen 3 órát foglalkoztam, magammal még ennyit se nagyon, kivéve ha a nagy hisztik közepette neki nem álltam tornázni. De az is olyan volt hogy minimum 6 technikai szünet befigyelt. 


Szóval kimerültem na, de ez a vlogon nem látszik, szóval nyugodtan kattintsatok, nem a sirás-rivás fog dőlni belőle :)

Legyen szép hétvégétek!


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger