2017. január 28., szombat

Tényleg olyan jók a Garnier arcmaszkok? (+VIDEO)


Nagyon nagy az érdeklődés a Garnier fátyolmaszkok iránt, én legalább is ezt vettem észre, igy persze hogy én is lecsaptam rögtön mindháromra ahogy az utamba kerültek a drogériában. Ma róluk lesz szó!


A háromból az egyiket - a fenti képen is látható rózsaszint - a videóban fogom feltenni az arcomra és rögtön a hatóidő letelte után véleményt is mondok róla. Annyit igy elöljáróban elárulok hogy ugyan elsőre a kék kivitel volt a legszimpibb, de a videó végére ez megváltozott! A 3-ból egy van amit én teljesen a magaménak érzek és ebből már utánpótlásom is van, a többi részemről felejthető :) de részletek a videóban!








Ti próbáltátok már valamelyiket?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger