2016. december 7., szerda

Clarins beautyful lips collection | Teszt


Jön a karácsony, mi sem bizonyitja jobban mint hogy elözönlötték az üzleteket (online és offline is természetesen) a jobbnál jobb, szebbnél szebb ajándékcsomagok. Nekem vegyesek az érzéseim velük kapcsolatban, mert van amit hasznosnak, szépnek és praktikusnak találok - nyilván ami olyan tartalmú amit szivesen használok - mig van ami nem igazán hoz lázba. Ma egy gyönyörű, praktikus ajaktermékeket tartalmazó szettről fogok irni, amit egyértelműen az első kategóriába sorolnék :)

Szerintem sokan tudjátok hogy nálam idén kb minden az ajkakról szólt, a legtöbb sminkcucc amit beújitottam az ajakkence volt, bármilyen formában gyakorlatilag. Igy nem meglepő hogy a karácsonyi csomagok közül is ami először "szemet szúrt" az egy csodás Clarins válogatás - a Beautyful lips collection. Ez a csomag négy termékből áll, plussz a szépséges neszesszerből, a négy termék önmagában is és egymással kombinálva is használható. 


Kettő közülük egyforma, csak szinben térnek el, bár ez az eltérés is csak a csomagoláson látszik, mert hogy őszinte legyek felkenve mindkettő elég halvány, csak maximum ha nagyon szugerálom az ajkaim akkor tudnám megmondani hogy a felkent szájfény az a barna volt-e vagy a rózsaszin. Ezeken kivül egy ajakolajat és egy "hagyományos" kiszerelésű rúzs kapott helyet a pakkban. Hát nem is tudom igy hirtelen hogy melyikük lett nagyobb kedvenc nálam, az eszméletlen hatású ajakolaj vagy a gyönyörűséges rúzs...nehéz választani, de akkor lássuk őket részletesen!


Instant Light Care Nourishing Lip 01 Honey

Ohh bocsánat, én meg simán le "ajakolajoztam" ezt a kis szépséget, mikor tényleg sokkal többről van itt szó mint egy sima olajról. Már csak az állagát tekintve is, ez egy egészen sűrű, tényleg a mézre hasonlitó - illatban és izben is! - kis kence amit nagyon szuper érzés felkenni az ajkakra. Olyannyira sűrű az állaga hogy az applikátort kihúzva szinte "nyúlik" rajta a mézszerű termék, igy picit le is szoktam húzni a felesleget a tubus nyakán. Szuper hidratáló hatású, nem ragad és viszonylag hamar be is szivódik, bár nem teljesen, mert egy kicsi fényt azért hagy az ajkakon. Szépen ápolja a száraz, cserepes ajkaimat, utána jól lehet rúzsozni is, akár egy matt termékkel is. A termék egyébként 7 ml-es kiszerelésű.


Instant Light Lip Gloss with the Moisturizing Effect

Ebből a termékből ugyebár két darab került a csomagba, az egyik a 06-os árnyalatú Rosewood shimmer, a másik a 01-es Rose shimmer, és mindkettő 5 ml-es kiszerelésű. Nos, az árnyalatok nevében sincs sok eltérés, szóval tényleg kb csak a csomagolásnak van más szine, az én ajkaimon teljesen egyformának tűnnek. Esetleg ha valami brutál mennyiséget kennék fel belőle akkor lenne különbség, viszont ahhoz meg elég ragacsos ez a formula, azt én nem tudnám elviselni magamon. Szóval marad az egy réteg és a visszafogott ápolt fény az ajkaimon. Mindkettő azonos textúrájú, kicsit vastagabb krém, amit egy szivacsos applikátoron keresztül nyerhető ki a tubus enyhe megnyomása után. Nekem ez a kivitel nem a kedvencem, pár használat után lehet hogy eléggé "elhasználódott" látványt nyújt majd az applikátor. Kellemes viselet az ajkakon, több rétegben kissé nehéznek hat, ahogy fentebb is irtam. Mivel a szine nem igazán érvényesül én inkább ajakbalzsamként tekinek rájuk.


Joli Rouge Lipstick with Long-lasting Moisturizing Effect 

Ez a rúzs a másik nagy kedvencem a csomagból, a 705 soft berry árnyalatban került bele, igazán szépséges, őszi/téli szinről van szó. Ennek is nagyon finom édeskés-mézes illata van, sőt ize is, szóval nehéz megállni ezeknél a termékeknél hogy az ember ne nyalogassa le a szájáról őket :) Szinét tekintve egy barnás-bordós bogyószin, nem tartalmaz csillámokat, viszont fényes végeredményt nyújt. Én már egész hozzászoktam a matt ajkakhoz igy kicsit furcsa volt először viselni, viszont nagyon jól hidratálja ez is a száraz számat, szóval pont nekem találták ki. Fedése és tartóssága átlagos, néhány órán át tartja magát, az ivást maximum be lehet vállalni vele de az étkezést nem birja. A csomagolása mellett sem tudok elmenni szó nélkül, annyira szép és letisztult ez a forma és szinvilág!



Készitettem szinmintákat is, a kézfejemen mind a négy termék látható, sorrendben: elsőként az ajakméz, aztán a barna szájfény majd a rózsaszin, végül pedig a rúzs. A számon már csak a barna szájfényt (felül) fotóztam, illetve a rúzst (alul) mert tényleg nem láttam különbséget szinben a két szájfény között.


Ti szeretitek az ilyen ajándékcsomag összeállitásokat?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger