2016. július 4., hétfő

Azure bio tusfürdő lányoknak


Azt hiszem kijelenthetem hogy a fürdőszobánkba is beköszöntött a gyümölcsszezon! A kád szélén sorakoznak az illatosabbnál illatosabb fürdőkészitmények, de mind közül a legfinomabb ez a barackos! Senkit ne tévesszen meg a felirat rajta, én is használom!


Még a PiciPiacon történt hogy leszolitott egy kedves hölgy lenne-e kedvem megszagolni egy-két készitményüket, mondom persze. Na persze...titkon meg arra vágytam hogy menjünk már el innen mert Szofi már három asztalt is lerámolt, de valahol eltüntek az apjával. Szóval én addig ott az asztalnál elkezdtem ismerkedni a termékekkel és ez a barack illat azonnal rabul ejtett. Persze emellett nagyon meggyőző volt az is, hogy bio termékről van szó, 100%-ban természetes összetevőkből áll, valamint szinezék és parabénmentes. Csak az illata miatt irták rá hogy lányoknak való, ettől még felnőtt nők és persze fiúk is használhatják :)


Eredetileg volt a tetején egy olajos réteg de összeráztam és azóta igy is maradt, engem nem zavar, viszont igy tudom hogy massziv mennyiségben tartalmazza az ápoló olajokat. Az illata pedig, igazi, hamisitatlan barack illat, semmi mű utóérzet, semmi émelyítő cukrosság. Egy egész picike is elegendő belőle, mert könnyű eloszlatni a bőrön, finoman hidratálja is azt, nem kell olajos végeredménytől tartani. Én/mi szivacs nélkül használjuk, igy egyáltalán nem habzik fel a bőrön, nem tudom szivaccsal hogy működne, de gondolom nem számithatunk habtengerre hisz nincs benne SLES sem többek között. Viszont amit maga után hagy...a bőröm is finom barack illatot áraszt magából!


Egyetlen hátránya az a kupak, amit irtó nehéz állandóan lecsavargatni, ezért én egy idő után fel is adtam és nyitott szájjal áll a kád szélén a flakon. Ebben azért van némi rizikó, hogy Szofi egyszer csak rákap, de elrejtettem a játékok mögé. Maga a flakon egyébként műanyag és birja az esést is,  ezt is leteszteltük. A terméket rendelni is lehet, többféle illatban is kapható a Zöldgondoskodás oldalán.


Van kedvenc gyümölcsös fürdőterméketek?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger