2016. április 19., kedd

Max Factor Max Effect mini - 33 Lollipop | NOTD


Komolyan mondom már lassan idejét sem tudom mikor lakkoztam utoljára :( sajnos mindig volt valami ami miatt nem volt hozzá hangulatom. Mert nekem igenis kell ehhez is hangulat, főleg ha egy ütős, élénk szinről van szó!


Talán pont ezért is örültem nagyon hogy a legutóbbi MommyMia boxban egy cuki kis körömlakk is lapult, méghozzá a Max Factor Max Effect mini lakkocskája Lollipop árnyalatban. Nagyon találó ez a név, tényleg az ember legszivesebben elnyalogatná annyira édes rózsaszin. 

Ezekkel a mini lakkokkal egyébként nem túl jó a kapcsolatom, egy-két darabot próbáltam csak belőlük de sajnos nálam csíkoztak és eléggé hamar meg is koptak kézkörmökön. Nagyon kár értük mert egyébként gyönyörű nyári szinekben kaphatóak, lábkörmökre például nagyon is ideálisak színben és tartósságban is.

Ez a cukorka rózsaszin árnyalat nekem üvegben kicsit sötétebbnek hat mint a körmökön, de igy is tetszik. Az ecsete elsőre fura, elég picike, igy kicsit ügyeskedni kell vele lakkozásnál, az állaga viszont szuper, könnyen terül és hamar meg is szárad. Nekem kellett a két réteg és még néhol ez után is picit csíkos maradt, a finishe viszont nekem elég fényes volt igy nem is használtam rá fedőlakkot sem. Egyébként a tartósságán némiképp lehet javitani egy jó fedőlakkal, de én általában ezt a lépést megspórolom :(



Ti szeretitek ezeket a mini lakkokat?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger