2016. március 7., hétfő

Kedvencek - 2016 január, február (+VIDEÓ)

Már el is röppent két hónap az évből, itt a tavasz én pedig jövök az elmúlt két hónap kedvenc termékeivel. Ami igazából csak egy hónap...ugyanis a január nagyon uncsin telt, maradtam a rég megszokott és jól bevált termékeimnél, az újak közül igazán semmi nem lopta be magát a szivembe. Meg hát nem is igazán sminkeltem...

Viszont februárban sok szuper terméket ismertem meg és sok közülük kedvenc is lett, viszont van két "régi motoros" is a bandában, őket már régebbről ismerem és most újra a középpontba kerültek nálam. Akit érdekel a részletes véleményem róluk az a lenti videóban megnézheti hogy miért is szeretem őket!


A videót itt tudjátok megnézni:


Nálatok mik voltak az elmúlt idők kedvencei? Esetleg ezekből valamelyik?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger