2016. március 21., hétfő

Green pharmacy - tusfürdő, testvaj, testradir | Teszt



Mindig örömmel tölt el ha találok olyan "zöld" márkákat amik elérhető áron kaphatóak és több különböző terméket is tartalmaznak. A mai posztban háromról is szó lesz!


A Green pharmacy termékeket először a Kika deco-ban láttam meg, igen ott, én is meglepődtem aztán pedig Iparfümérián is megjelentek szóval nagy volt az örömöm hogy kipróbálhatom őket. Azt már az üzletben kiszúrtam a csomagoláson hogy egy nagy 0% van rányomva de jobban nem vizsgáltam meg őket. Itthon viszont utánanéztem és ezek a termékek natúrkozmetikumok, nincs bennük PEG (emulgálószerek), szilikonok és parabének. Nem akarok hazudni, nem vagyok egy tisztán natúr termékeket használó ember, de azért engem is jó érzéssel tölt el ha egy termék valamelyest legalább bőrbarát.

A termékkinálatuk elég bő, én hármat szemeltem ki belőlük, egy tusfürdőt, egy cukros testradirt és egy testvajat. 


Shower gel - muscat rose and green tea

A tusfürdők közül ezt a rózsást választottam, egyrészt mert itt a tavasz és lassan tényleg minden virágzik és virágillat száll mindenhol, másrészt zöld teával kombinálva igazán friss illatra számitottam. Nos, illatát tekintve rózsatenger, tényleg csak azoknak ajánlom akik imádják a rózsa illatát. Nekem picit ez sok volt, sajnos a zöld teát sem érzem ki belőle igy nekem túl virágos.


Mennyiségre mondhatjuk hogy óriási kiszerelés, 500 ml jó sokáig elég lesz. Egyébként én simán "bevetem" habfürdőnek is, kis visszafogott habot képez csak ugyan, viszont igy tetszik az illata, kellemes virágos fürdőt varázsol. Nagyon szereti a bőröm, nem szárit és finom puha lesz utána a bőröm. Az illata egyébként fürdés után nem érződik sokáig rajtam.


Body butter - cranberry and cloudberry

A testvajak közül a tőzegáfonya és málna illatpáros volt a szimpatikus, és itt most azt is kaptam illatban amit vártam. Egy friss, gyümölcsös könnyed illatot amit szivesen szagolgatok akár hosszasan is, szerencsére sokáig meg is marad a bőrön. Az állaga is könnyed, nem az a kemény fajta testvaj amit úgy kell kikaparni a tégelyből, ez inkább egy sűrűbb testápolóra hajaz állagban. A hidratáló hatását tekintve talán egy picit lehetne táplálóbb, a lábszáram ugyanis - nálam ez a testrész a legszárazabb - akár minden másnap is krémezésre szorul. A többi testrészemen viszont teljesen jól működik, heti kétszer használom és nincs gondom a száraz bőrrel.


Sugar scrub - honey and rooibos

A cukros testradirok közül pedig a méz és rooibos párosra esett a választásom, és azt kell hogy mondjam bár mindhárom terméket ebben az illatban választottam volna, ez ugyanis tökéletes. A méz édeskés illata nagyon könnyed, mégis nagyon édes, ehhez jön a rooibos kissé fűszeres illata. Imádom! A cukorszemcsék elég nagyok benne, igy én inkább csak a lábszáramon használom, párom persze ezt is nagyon szereti és használja is szivesen :) Kinézetre olyan mintha egy olajos alapban lennének a cukorszemcsék, és igazából használat közben is ezt érzem, a bőröm olajos marad utána. Na nem az a ragacsos érzésű hanem mint mikor például fürdőolajat teszek a vizbe, szóval kellemesen hidratál. Az illata pedig sokáig megmarad a bőrön, sőt akár még a ruhán át is érezni a finom édeskés illatot.




Ti próbáltátok már a Green Pharmacy termékeit?

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ezek a Green Pharmacy termékek nagyon szimpik, viszont kár, hogy csak Iparfümériáról tudnék hozzájutni (kika nincs a közelben), ahol pedig elég drága a szállítási költség. Még várok, hátha máshol is elérhetővé válik :)

Anett írta...

Her Life Blog: hát igen, bár a szállitási költséget esetleg mással meg tudod osztani ha többen rendeltek, meg néha azért szokott lenni azt hiszem ingyenes szállitás is talán

Unknown írta...

Én a samponjukat az aushan áruházban vásároltam, de nem tudom, hogy más termékeik kaphatóak-e ott!!!

Parfüm utánzatok írta...

Az akciosillat.hu áruházban rengeteg fajta van! :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger