2015. november 16., hétfő

Karácsonyi ajándékcsomagok - kis extrával!

Az előre elkészitett ajándékcsomagokról megoszlanak a vélemények, van aki szereti van aki túl snassznak tartja, de ha elrugaszkodunk picit a "hagyományos" drogériai kinálattól akkor igenis lehet szép, mutatós, illatos  és persze különleges válogatásokat találni! Ezekről hoztam ma egy listát!

Elsőként a Bomb Cosmetics sütikosár válogatását hoztam, ebből kaptam egy csomagot igy jön róla részletes bemutató is, de nem most mert épp önmegtartóztatok és csak december elsejével vetem rá magam. Addig a fürdőmben illatozik és csak gyönyörködöm a kis mintákban, formákban és csillámokban.

 A második válogatás amit mutatok a The Body Shop havas szilva szettje, ami egy nagyon kifinomult kis tartóban kapott helyet. Mindemellett persze fantasztikus az illata is és hát a TBS elég hires a karácsonyi csomagjairól/illatairól, kicsit sajnálom hogy idén a gyömbéres (ami nekem inkább kólás volt) nem jelent meg.
 Szintén szemet gyönyörködtető az Yves Rocher kandirozott naracs és fahéj csomagja, ez mondjuk egy elég "basic" illatpárositás igy karácsonykor de valljuk be, nem lehet megunni. Szép disze lehet a karácsonyunknak és segithet leküzdeni az újabb falat süti iránti vágyat is!
 A Lush is izgi pakkokat állitott össze, személyes kedvencem ez a Candy Box, amiben egy habfürdő is van. Sosem próbáltam még tőlük habfürdőt, kiváncsi lennék milyen, viszont az egyéb fürdőtermékeikről csak jókat tudok mondani, bátran ajánlom ajándéknak is.

Végül pedig a Manna szappan egy diszdobozát hoztam mégpedig a Karácsonyi finomságokat,  ami nagyon szinesre sikeredett, van benne ajakbalzsam, shea vaj, szappan és egy szépségolaj is. A csomagolással itt sem "spóroltak", gyönyörű mutatós dobozkát kaptak a termékek.

Ti kedvelitek az ajándékcsomagokat?

1 megjegyzés:

Njoythestyle írta...

Segíthet leküzdeni a süti iránti vágyat? Cáfolom, a kádban is bejglit meg puszedlit kajálnék, az tuti :P
Én amúgy szeretem az ajándékcsomagokat, de csak abban a formában, ha az ajándékozó tudja, milyen típus az ajándékozott. Nekem pl. a TBS havas szilvás története simán jöhet - lila, ugye :)
Pusza: Reni

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger