2015. június 10., szerda

Parfüm kalandok | Termékminták

Újabb illatkalauz bejegyzés, ezúttal elég vegyes lesz a felhozatal ugyanis kipróbáltam jópár parfümmintát. Ezek közül egyet már láthattatok is a májusi kedvenceim között, de akkor lássuk mi a helyzet a többiekkel.
Az az igazság hogy szeretek új illatokat kipróbálni még ha olyan is akad a kezembe ami nem igazán az én illatom. Ilyenekből is tanul az ember, és ez főleg akkor a legjobb ha konkrétan ingyen kapta a mintát, a vásárlása mellé. Mivel elég sok ilyen összegyűlt most nálam, ezért gondoltam szánok nekik egy ilyen összefoglaló bejegyzést, főleg mert van köztük egy nagyon kis cukika, egy kulcstartóra szerelhető parfüm, ami ráadásul 3 darabból áll és egy szépséges kis szütyőben érkezett. Kezdjük is vele!

 Lolita Lempica - Si Lolita

Fej: mandarin, bergamott, bors
Szív: szegfű, európiai napraforgó, lednek
Alap: pacsuli, gyanta, ámbra, tonkabab
Illatcsalád: orientális-virágos Illatösszetevők: bergamott, mandarin, pirosbors, pacsuli, tonka, ámbra

A Lolita Lempicka illatokat alapból kedvelem, nekem kicsit olyan "egyszerűen szerethetők", nem túl kihivó de nem is unalmas illatok. Ez az illat nekem őszi/téli inkább, igy a nagy melegben nem is lett a kedvencem, kicsit szúrós, nehéz illatnak tűnik. Mivel sok jó véleményt olvastam róla ezért elteszem télire, nyáron biztosan nem fogom használni. Rajtam a bors, pacsuli és talán a szegfű ami dominál, és hosszabb távon sem csendesedik le annyira hogy 15 foknál melegebb időben érte nyúlnék. Én egyébként az orientális virágos jelzőn kivül még a keletiest is neki adnám. Viszont rendkivül tartós, ruhából is nehezen illan el. És hát ugye a cuki kiszerelése, wow! Nem mondom hogy nem ez fogott meg benne leginkább!

Burberry - Baby touch

A Baby touch elméletileg babaparfüm, de inkább hagyjuk, ezt egy helyen olvastam, máshol azt irják unisex illat....én magamnak rendeltem, imádom a babaillatot, de nem azt a púderest keresem hanem valami különlegesebbet. Nos ennek vajmi kevés babaillata van szerintem. Leirás alapján a citrusos illatcsaládba tartozik, van benne mandarin, citrom és vanilia. Ezek közül nekem a citrom érződik csak sajnos illetve ebben is van valami szúrós. Ha nem baba illatot várnék mikor magamra kenem akkor azt mondanám kellemes, igy viszont csak egy parfüm a sok közül, jó meg minden de nem baba.

Bvlgari - Petits Et Mamans

lllatcsalád: virágos-fás-pézsma
Fejjegyek: narancs, fás jegyek, bergamott
Szívjegyek: rózsa, napraforgó, kamilla
Alapjegyek: vanília, őszibarack, írisz

Újabb babaillat és ezúttal működik is. Finom púderes de nem csak az van benne, kicsit gyümölcsös is. Mondhatni bájos kislányos illat. Mindig is a kedvenceim közt volt a pézsma egyébként, vagyis azok a parfümök amik ezt tartalmazzák. Emellett szerintem a kamillától lesz olyan bájos illata és persze a gyümölcsöktől. Ez az igazi babaillat felnőttben! Imádom, tartós is és finom is!

Katy Perry - Royal Revolution

Illatkategória: virágos
Fej: gránátalma, frézia
Szív: jázmin, narancsvirág, szantálfa
Alap: bőr, pézsma, orchidea

A sztárillatokkal mindig kicsit szkeptikus az ember legalább is én az vagyok. Katy Perry illatai egyébként jók, olyan mindennap viselhető jók. Ez az új illata is ilyen, én szeretem az édes illatokat igy nekem telitalálat. El tudnám fogadni mindennapi parfümömnek is akár. Sajnos nem igazán tartós, mondjuk én most csuklón és ruhán tesztelek csak parfümöket, de itt is csak pár órát bírt ki rajtam. Egyértelműen a gyümölcsös jegyek dominálnak benne végig. A nagy nyári melegben kicsit töménynek hat, talán inkább tavasszal, nyár elején a legjobb viselni.

Chloé - Love story

Fejjegyek: Neroli
Szívjegyek: narancsvirág, koszorúfutóka (stephanotis)
Alapjegyek: pézsma, cédrus

Hát igen, ez maga a finom nőiesség! Nem hiába volt benne a kedvenceim közt.Nagyon nőies és különleges, emellett pedig egy egyszerű kis illat. Nem tudom hogy tud egyszerre különleges és "semmilyen" lenni, de talán ez a titka, amiért ennyire szeretem. Picit édes, picit fanyar, komoly és könnyed is egyszerre, igazán üde és nőies illat. Tartós is, valamit egy csepp is elég belőle hogy hosszú órákig illatozzunk. Nem vagyok egyébként rajongója az ennyire nőies illatoknak de ez rabul ejtett. Ha betévedtek egy parfümériába, vagy rendeltek mintát akkor ennek mindenképp adjatok egy esélyt, mert megéri.

Thierry Mugler - Womanity

Illat: füge, kaviár, fügefa

Ez mondhatni a másik nagy kedvencem, de nem igen használom ugyanis vétek levinni a parkba! Ha dolgozni járnék valószínűleg napi illat lenne belőle mert nagyon vagány, nőies és szexi is, ennek a parfümnek közönség kell, tér ahol hódíthat. Elég fiatalos, sokan szerintem diszkói illatnak titulálnák pedig van benne valami elegancia, amitől nem tudnám elképzelni egy tizenéves lányon. Tartós és lerobbanthatatlan, a csuklómon állta a napi többszöri kézmosást is. Imádom!

Ti ismeritek valamelyik illatot ezek közül? Melyik a kedvenc?


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger