2015. május 11., hétfő

Manhattan blogger's choice paletta | Teszt és smink

Mindig figyelem a DM active beauty lehetőségeket, hogy mire lehet beváltani a pontokat, ezúttal egy körömlakkot és egy palettát tartalmazó Manhattan csomagot kínáltak és le is csaptam rá. Erről a palettáról hoztam most egy rövid tesztet, ha már bekerült az áprilisi kedvencek közé is.
 Ez egy picike paletta 3 jól kombinálható színnel, én hétköznapi sminkelésre is szuperül ki tudom használni. Ugyanis méretéből adódóan elfér a fürdőszoba polcon is, de a kisszekrényemen sem sok vizet zavar és nem is feltűnő. A festékek nem csillámosak szerencsére ezért a bézs szuperül használható szemöldökcsonton és az alsó szemhéjon is. 
 A kék a legpigmentáltabb közülük, de a szürke sem rossz ilyen szempontból bár mindhárom lehetne azért extrább is, mert igy nem árt alájuk alapot használni ami intenzívebbé is teszi az árnyalatokat és nem csak tartósabbá. Eléggé porzanak ezek a festékek, azt vettem észre hogy ez általánosan jellemző a Manhattan-nél, bár eddig csak pár darab szemfestékem van tőlük, de mind a szárazabb, porolósabb kategóriába tartoznak. A mintákat alap nélkül készítettem, a szemhéjamra viszont használtam szemhéjalapozót.




Nektek tetszik ez a kis paletta?
Ti kiváltottátok ezt a csomagot?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger