2015. május 12., kedd

Igazán tavaszi, igazán neon! | Rimmel Rita Ora - Neon fest

Tavasszal általában két irányzat hódit a körömlakkok terén, az üde pasztell és a dögös neon. Nálam a pasztell sosem volt nagy favorit, van pár lakkom közüle de nekem nem áll jól, igy én mindig a neonok közül újitok be minden tavassal párat.
 Ezúttal a Rimmel Rita Ora kollekciójából választottam egy pinket - mi más - pedig sok más szép rikitó árnyalat is szerepel a kollekcióban, ami egyébként a Colorful nevet kapta és pasztell árnyalatok is vannak benne. 
 A szín nagyon szép, neonos de nem az a világítós fajta, szerintem beleillik a tavaszi hangulatba is, bár el tudom fogadni ha valakinek ez csak nyáron fér bele. A lakk állaga sűrűbb mint az átlag de egész szépen lehet vele dolgozni, bár az első réteg még csíkos volt, a második már szépen fedett.Ez elméletileg egy "60 seconds" lakk és gyakorlatilag is, tehát gyorsan megszárad. Az egyetlen negativ pontja a tartóssága, nálam fedőlakkal (!!!) már az első napon lepattant kicsit, de ezt leszámitva a 4. napon mostam le a manikűrt. Viszont fedőlakk nélkül már másnap lemostam mert kb minden körmömön megpattant és nagyon csúnya volt.

 Felhasznált termékek:

  • Rimmel Rita Ora - 322 Neon fest
  • Essence nyomdázólakk - Black
  • Seche Vite fedőlakk
  • Moyou pro 07 nyomdalemez


Ti próbáltátok már a Rita Ora lakkokat?
Nektek meddig bírták?


1 megjegyzés:

Elíz írta...

Nem hangzik túl jól ez a tartósság :S Pedig szép színe van!

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger