2015. február 9., hétfő

Bielenda bőrfiatalító maszk | Teszt

Azt hiszem nagyon is ráfért a bőrömre egy kis fiatalítás, az utóbbi napok/hetek kialvatlansága után. Nem mondom pár óra extra alvásidőnek azért jobban örültem volna de azért így sem volt rossz az eredmény.
Ezt a Bielenda arcmaszkot még az előző Pixibox tartalmazta (poszt róla ITT). Érdekelt milyen lehet ez a maszk mivel a márkát még nem ismertem viszont az ilyen textil maszkokat nagyon kedvelem. Egyébként egy lengyel márkáról van szó, akit bővebben érdekel az kattintson a honlapjukra. Én szeretek olvasgatni egy-egy márkáról de most nem akartam ide bemásolni az egész cégtörténetet, aki szintén szeret ilyesmikről olvasni az úgyis továbbkattint.

A maszk anyaga nagyon könnyed, sokkal lágyabb mint azoké a maszkoké amiket eddig próbáltam. Valamint nedvesebb is, így ennek a kettőnek köszönhető szerintem hogy néhol elég hamar elvált az arcomtól és mindig vissza kellett simogatni. Kényelmes viselet volt, nem éreztem annyira hidegnek sem. A legfurcsább az volt hogy kb 15 perc után mikor levettem úgy éreztem hogy a külső fele szinte teljesen száraz, és a belső része (ami az arcom felé volt) is szinte alig nedves már, vagyis nagyon jól be tudta szívni a bőröm a hatóanyagokat és a nedvességet. Én nem mostam át utána az arcom ahogy a használati utasítás mondja, hanem csak a maszkkal áttörölgettem, de így sem volt utána ragacsos érzésem. Használata után puha és hidratált lett a bőröm.

Ti szeretitek a textil maszkokat?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger