2014. október 27., hétfő

Parfüm kalandok | Oriflame - Athenea Sensual breeze

Annyi új illatot begyűjtöttem az elmúlt időszakban, ez az Oriflame parfüm is egyike ezeknek, elég rég megvan már - lassan két hónapja - ahhoz hogy le tudjam írni mennyire hétköznapi illat.
Nem vártam tőle sokat és nem is kaptam. Akkor rendeltem meg mikor bevezető áron 1000 Ft volt így mondhatni elég "low-budget" kategória, nem igényel nagy befektetést és azóta sem lett sokkal drágább. (bár most 2699 Ft a honlapon, nem is értem, múltkor még tuti biztos hogy olcsóbban láttam katalógusban) Ez egyébként egy EDT, így nagy csodára tartósság terén sem kell várni, viszont ehhez képest az egyik legjobban teljesítő EDT-m a maga 4-5 órás tartósságával.  Az üvege egyszerű de tetszetős, melegséget sugároz, épp ezért is őt választottam és nem a kék társát (nem tudom mi a neve). Lényegében a kinézete tükrözi is az illatát, egy kellemesen lágy meleg fuvallat, némi virágillattal fűszerezve. 

Amit az Oriflame mond róla
Mint a lemenű nap utolsó, lágyan simogató sugarai, úgy öleli át az Athena Sensual Breeze Eau de Toilette illata a viselőjét. A frangipáni virág és az ámbra eszenciája érzékivé és ellenállhatatlanná varázsolják az illatot. 30 ml
Nem próbáltam még sosem Oriflame illatokat, magával a márkával is még csak most ismerkedem igazán, mindig rendelek egy-két dolgot aztán egyszer csak ott leszek hogy kialakul egy kép bennem a márkáról. De vissza az illathoz...elsőre nem tett bennem túl nagy benyomást, egyszerű hétköznapi kedves kis illat, különösebben nem kell alkalom a viseléséhez.

Ti próbáltatok már illatokat az Oriflame-től? Melyik a kedvencetek?

Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

2 megjegyzés:

Lolli írta...

Nekem egy üveg Volare Magnolia van meg, meleg virág illat, én szeretem. Van tőlük alapozóm, körömlakkom, és még a sminkalapjukat is szeretném kipróbálni, ha jó árban lesz.

Anett írta...

Lolli: én a körömlakkjukat és a sminkcuccaikból minél többet szeretnék kipróbálni, persze szép apránként. Most egy rúzst rendeltem, kíváncsi leszek milyen lesz használat közben

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger