2014. szeptember 1., hétfő

Az a bizonyos fagyis lakk...

...persze nekem is kellett mert hát mi tagadás cuki nagyon és az ára sem volt vészes. Még pár hónapja vettem a DM-ben, de mostanság is fellelhető még itt-ott. Leginkább fagyi színekben (hát persze) volt belőle, de volt kettő erőteljesebb árnyalat is ha jól emlékszem. Én maradtam a baracknál, így barackfagyis körmeim lettek tőle :)

 Látszik hogy itt-ott nem egyenletes a végeredmény, hol vastagabb lett hol meg vékonyabb...ezért feldobtam egy réteg holo glitteres fedőlakkal. Szerintem jót tett neki!

Sajnos minőségre nem valami jó darab, nekem elég nehéz volt boldogulni vele, mert elég híg, ugyanakkor nehéz eloszlatni normálisan a körmömön. Ezért lett néhol elég bumszli a végeredmény. Persze ennek köszönhetően nehezen is szárad. De a színe legalább tökéletes barack.

1 megjegyzés:

Zsófi írta...

Nagyon szép lakk :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger