2014. augusztus 25., hétfő

Absztrakt alkotás

Nem nagyon van mostanság erőm/időm festegetni, de ha mégis kedvet kapok hozzá akkor csakis valami nagyon könnyű dolog jöhet szóba. Ez is így jött létre több lakk felhasználásával.
 Mivel csak csillogó lakkokat használtam hozzá ezért nem lett túl hangsúlyos az eredmény, és azt hiszem a technikán is van még mit gyakorolni, de elsőre megteszi így is. Három színt használtam hozzá, egy sötét bordós árnyalatot, egy mentát és egy rózsaszínt. Alapszínt nem festettem pedig fehéren jobban kijöttek volna a színek. Aztán jó alaposan lehúztam az ecsetekről a festéket és elkezdtem maszatolni őket a körmökön. 



Ti kísérleteztetek mostanában valamilyen technikával?

Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

4 megjegyzés:

bettynova írta...

ezt a technikát ...vagymit :-).... én is szoktam használni

Megaera írta...

Nagyon tetszik, jól néz ki :)

Kriszti írta...

Gyönyörű színe van ennek a Zoya lakknak!

Elíz írta...

De csodás ez a Zoya lakk!

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger