2013. szeptember 17., kedd

Rita Ora és a Rimmel

Nagyon izgalmas együttműködés vette kezdetét Rita Ora és a Rimmel között, ennek köszönhetően 2014-ben egy igazán lendületes és színes sminkkollekcióval találkozhatunk majd az üzletek polcain.
Én személy szerint nagyon szeretem az énekesnő zenéit és a stílusa is tetszik, elsőként a "How we do" számával ismerkedtem meg és habár azóta minden számát megkedveltem, még ma is az egyik legnagyobb kedvencem ez dal. Szóval "Party and bullsh-t" és Rita így nyilatkozott az együttműködésről:
"Én már kiskorom óta ismerem a Rimmelt és annyira izgalmas számomra, hogy ilyen neves márkával dolgozhatok együtt. Elmondhatom magamról, hogy "sminkfüggő" vagyok, imádok játszani a színekkel, és amikor meghallottam a lehetőséget, hogy saját kollekciót fejleszthetek ki a Rimmellel, számomra ez volt álmaim beteljesülése."

Hát mi meg epekedve várjuk nemcsak a tavaszt, hanem az új rúzs és körömlakk kollekciót is :)


Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger