2013. szeptember 17., kedd

A hetem sminkekben - 37.hét

Egész nyugisan alakult ez a hét a sminkeket illetően, ha leszámítjuk azt hogy minden nap kellett használnom egy kevés BB krémet vagy alapozót, mert az őszi idővel én is "beszürkültem", és a múlt héten azért jól kijutott nekünk a novemberi időjárásból is. Méghozzá kedden, aznap reggel pont nem is találtam a fényképezőgépem...jól indult az a reggel az biztos...
 hétfő - rózsaszín
szerda - barna
 csütörtök - lila
péntek - ezüst és barna

Nekem a csütörtöki a kedvencem! Ezúttal sem fotóztam egész héten terméklistát :( de azért egy egész arcos képet hozok, legalább a kedvencemről! Szóval, íme a csütörtöki smink teljes egészében:

Ti hogy álltok az őszi időjárással? És az őszi sminktrendekkel? :)


Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

4 megjegyzés:

E73 bioarcapolas blog írta...

Nekem is a csütörtöki a kedvencem :)

Hajna írta...

Nekem a szerdai tetszik a legjobban, de mindegyik nagyon szép!

Unknown írta...

mind nagyon szép lett :) a barna a kedvencem :)

beusmink.blogspot.hu

Anett írta...

Köszi lányok :) örülök hogy azért van ami tetszik Nektek! Sajnos a fényviszonyok is egyre gyatrábbak reggelente, így egyre nehezebb szép képeket lőni...mint például a pénteki sminknél, sajnos a pigment fénye kicsit erőteljes lett.

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger