2013. április 11., csütörtök

Top 5 favourite nail polishes for spring

Már alig várom a tavasz érkezését, minden fronton készülök rá, testben és lélekben is. Ezúttal pedig körömlakkokban :)
Végre igazán itt lesz az élénk körömlakkok ideje, és persze a pasztell árnyalatoké is. Szerencsére idén tavasszal is mindkét trend továbbra is divatban lesz, így bármelyiket is választjuk biztosan jó kedvünk lesz tőle.
Bevallom nem vagyok a pasztell és natúr árnyalatok híve, nincs is sok ilyen lakkom, viszont ennek az Elf lakknak már képeken is beleszerettem a színébe és örülök hogy végül rászántam magam. A menta láz elkapott tavaly engem is és már alig várom hogy újra magával ragadjon.
A másik - szintén tavalyi - nagy kedvencem a korall árnyalat. Ez az Essence lakk most itt a képen éppen a narancsosabb színét mutatja de élőben, normális fény mellett csodás korall! Viszont ebből az árnyalatból már beszereztem még pár alternatívát, így idén tavasszal lesz mit próbálgatnom a korall témakörön belül :)
Egy tavasz sem telhet el nálam extra csillogás nélkül - bár ez igaz a télre, a nyárra és az őszre is! Ez a kedvenc OPI liquid sand lakkom a világosabb árnyalatok közül. EGYELŐRE! Ugyanis hamarosan érkeznek az újabb árnyalatok, jajj már alig várom őket! Addig pedig az első igazi napsugarak ezt a szikrázóan csodás kék árnyalatot fogják sütögetni a körmeimen.
Ha az élénkebb, teltebb árnyalatok felé evezünk akkor nálam mindenképp egy pink és egy igazi dögös piros lakk lesz benne a tavaszi repertoárban. A készletemből a BeYu és a NYC a két kedvencem a színek tekintetében, nem lehet őket nem észrevenni a körmökön pedig nincs bennük semmi csillám :)

Az én kedvenc tavaszi színeim tehát:

  1. Essence - Just shout!
  2. Elf - Mint cream
  3. Opi - Get your number!
  4. BeYu - Pink
  5. NYC - Chelsea Cherry

Ti milyen színeket fogtok használni tavasszal?
Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

5 megjegyzés:

mdollasnails írta...

mennyire tartosak az elf lakkok?

Névtelen írta...

Én is imádom a neon lakkokat, és a pasztelt kevésbé, de egy két kivételt én is szeretek. :)

Thimmyke írta...

Micsoda színek. =)

Anett írta...

Ági: átlagosak, nálam 2-3 nap max. De inkább a kezelhetőségével van gond, nagyon kell figyelni a felvitelre mert hajlamos csíkozódni.

xstrawberrykissx: valahogy az élénk színek hozzám is közelebb állnak

Thimmyke: bizony, talán tavaszodik végre :)

Elíz írta...

De szépek! Én a mentán pörgök, de most fogok beszerezni egy álom barackot remélhetőleg!

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger