2012. december 11., kedd

The body shop karácsonyi termékek - vélemény

Még novemberben vásároltam néhány finomságot a The body shop karácsonyi termékei közül s mivel egyre aktuálisabba téma így írok róluk egy rövid véleményt.
 Ha valaki imádja az illatos dolgokat - különösen a karácsonyi illatokat - akkor nagyon nehezen tud ellenállni ezeknek a kifejezetten karácsonyra megalkotott illatcsodáknak. Három különböző illatjegyben készültek: vanília, gyombér és áfonya. Nekem a vanília túl tömény volt, így inkább csak a másik két illatból válogattam.
 The body shop tusfürdő - Cranberry Joy és Ginger Sparkle
 250 ml - 1490 Ft/db
Két tusfürdőt választottam mert mindkettő illatára kíváncsi voltam "élesben" is. Télen nem igazán használok testradírt, valahogy nincs hozzá kedvem pedig biztosan jót tenne a bőrömnek - így ez kimaradt nálam, illetve a csillámos dolgok sem vonzottak túlságosan - erről azt tudom mondani hogy nekem túl sok volt a csillogás amit produkált, nappalra nem használnék ilyen krémet, estére meg minek, ha pedig egy-egy alkalomra hagyom csak sosem fogyna el. Így erről is lemondtam.

A Cranberry Joy illatú tusfürdővel kezdtem, amióta megvan csak ezt használom és imádom. Az állaga kissé géles, de nem folyós, épp ezért folyik ki a kezem közül. Így nem is fogy gyorsan, még félig van a flakon, ami egy havi használat után nagyon jó eredmény! Az illata kellemes, nem túl mű áfonya ami egyszerre édeskés és savanykás is, nagyon nehéz jól leírni. Zuhanyzás után egy rövid ideig még érezhető marad a bőrön is. Egy negatívuma van, hogy kicsit szárít, elkél mellé a testvaj! 

A Ginger Sparkle gyömbéres illatút még csak egyszer próbáltam, jóval intenzívebb az illata mint az áfonyásnak és tovább meg is marad a bőrön. Tömény gyömbéres álom, belengi az egész fürdőt az illata, amit én leginkább a kólás gumicukorhoz tudnék hasonlítani. Ezt a tusfürdőt kifejezetten a karácsonyi időszakra tartogatom :)
The body shop body butter - Cranberry Joy
50 ml - 1790 Ft
Egy testvajat mindenképp szerettem volna már kipróbálni, de kezdetnek inkább egy kis méretűt választottam. Így utólag nem is bánom, mert leginkább csak a kezemre használom és így nem fogy gyorsan, valószínűleg a nagy kiszerelésűt még nyáron is kenegethetném - addigra pedig valószínűleg jól ráunnék az illatra. Ha testvajat szeretnél mindenképp gondold át hová szeretnéd használni és mennyire vagy toleráns egy bizonyos illattal hosszú távon. 

Az állaga nagyon kellemes, egyáltalán nem kemény, tényleg mintha vaj lenne. Az illata sokkoló nagyon intenzív, én bírom, párom már kevésbé. Szerinte erjedt bor szaga van, szerintem viszont ha nagyon kritikus szeretnék lenni akkor is maximum mustot mondanék. Nagyon kellemes érzés használni, picit "átgyúrni" vele a kézfejem - jól felmelegszik a krém is ettől és puhává varázsolja a kezem. Könnyen beszívódik, nem kell attól tartani hogy "csúszós" marad utána a bőr és jól hidratál.

The body shop Big heart soap - Ginger Sparkle
100 g - 890 Ft
Ezt a cuki szappant a vásárlás mellé kaptam ajándékba, az illatok közül választani lehetett és gondoltam legyen a gyömbéres :) Erről nem sok mindent tudok írni, talán az illatát emelném ki, mert ez nagyon sokáig megmarad a bőrön, tehát tényleg tartós. És még egy fontos dolog: nagyon gyorsan fogy, három hét alatt a végére értünk. Most lehet az van hogy olyan ritkán használunk szappant hogy azt se tudom meddig kellene tartania egy szappannak vagy ez tényleg hamar elfogyott :) A használata viszont kellemes, pici radírozó szemcsék vannak benne amik gyengédek, ettől még puhább lesz a bőr.

Az üzletekbe időközben megérkeztek a csodás karácsonyi csomagok is - amiket én csak távolról mertem megnézni mert annyira édesek! Nekem ezek a kedvenceim:


A többi édes karácsonyi csomagocskát a webshopban találjátok:

Ha van kedved jelentkezz a karácsonyi nyereményjátékomra ITT a blogon.

Ti próbáltátok már a The body shop termékeit? Melyik karácsonyi illat a kedvencetek?

7 megjegyzés:

Elíz írta...

Jajj a karácsonyi csomagok annyira édesek!

mrs__kovacs írta...

Nekem egy Chocomania ajakvajam és testvajam van, imádom őket, de jobb így, hogy nem jutok üzlet közelébe, mert tuti mindent akarnék :DD

Zitu írta...

Múltkor rendeltem a webshopból karácsonyi csomagokat,2nap múlva jött az e-mail,hogy összeállították és szállításra kész.Annyira örültem,erre pár órával később hívtak telefonon,hogy a hétvégén elfogyott az összes amit rendelni akartam.Na ez volt a pofára esés,nagyon sajnálom,hogy nem lehettek az enyémek:(

Anett írta...

Elíz: ugye milyen édesek? Egy olyan kis gömböt szivesen felakasztanék én is a karácsonyfánkra :)

Craprtrash: szerencsére én is ritkán járok üzlet közelében és amikor voltam akkor még nem voltak ilyen karácsonyi csomagocskák :)

Zitu: hát ez elég szomorú, azt hittem azért jó nagy készlettel készültek a karácsonyra. Vagy lehet hogy ilyen sokan rávetették magukat ezekre a cuki szettekre? Hát igen, mondjuk nem csodálnám :)

Biu írta...

A szappan tényleg nagyon hamar fogy, nekem a normi, nem szivecske alakú van meg abból is a csokis, és míg mas szappanokat hasznalok 2 honapig legalabb, ez nem fog 1 honapig se kitartani. Pedig az illata tenyleg tartos, jol radiroz (kicsit neha mar erosnek is erzem) de ennyiér h igy fogy, hat durva.

Biu írta...

A szappan tényleg nagyon hamar fogy, nekem a normi, nem szivecske alakú van meg abból is a csokis, és míg mas szappanokat hasznalok 2 honapig legalabb, ez nem fog 1 honapig se kitartani. Pedig az illata tenyleg tartos, jol radiroz (kicsit neha mar erosnek is erzem) de ennyiér h igy fogy, hat durva.

Pálosi Kitti írta...

Én nem rég találkoztam ezekkel a termékekkel, de engem is az illatuk fogott meg először. Én végül nem a karácsonyi termékeik közül, hanem csak egy egyszerű barack illatú testvajat vásároltam, és nem bántam meg. Akárhányszor kinyitom a dobozt frissen szedett barack illat árasztja el a szobát. : )

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger