2012. december 1., szombat

Novemberi kedvencek!

Juhú végre december van! Erre vártam úgy 11 hónapja! Na jó nem is :)
Azt hiszem novemberben is maradtak főszerepben az illatok, főleg mióta feltankoltam illatgyertyákból is! Szóval az első számú kedvencem ez a The body shop áfonyás tusfürdő volt, nagyon tetszik a kissé zselés állaga az illata pedig mámorító. Amióta megvettem csak ezt használom és még fele sem fogyott el, ezt már szeretem! Pedig féltem hogy túl folyékony állagú lesz és hamar a végére érek.
Eléggé intenzíven használtam ezt a mini parfümöt is. Eleinte mikor megjelent ez a Lady Million illat nagyon tetszett aztán kicsit tucatillat lett belőle, most pedig újra belopta magát a szívembe. Nagyon érdekes, édes-fűszeres illat, nagyon nőies de fiatalos is egyben. Még a Douglas box-ban volt ez a mini kiszerelés és nagyon örültem neki mert így legalább ki tudom próbálni többször is, élesben, a kezdeti bizonytalanság ellenére lehet hogy végleg megtetszik.
Mostanában igyekszem nagyobb figyelmet fordítani a hajápolásra is, ez az olaj is ennek az extra gondoskodásnak a része lett. Ez az első Pixibox-ban érkezett és talán ennek örültem a legjobban, nagyon jó termék - hatásos, kellemes használni és az illata! Hmm...Nekem a Mesés Shiraz hotel jut róla eszembe, ott volt az olajnak ilyen illata :D
Ezeket a körömdíszítő glittereket ebay-ről rendeltem és azóta legszívesebben csak szórnám és szórnám őket minden fele a körmömre annyira szépen csillognak! Valószínűleg a karácsony közeledtével nagyon sokszor fognak majd szerepelni NOTD bejegyzésekben.
Sminkterméknek ezúttal két dolgot választottam kedvencnek, az egyik a Color tattoo ami gondolom már nem okoz meglepetést senkinek hogy mennyire szeretem. Továbbra is sokat használom önmagában és alapszínként is. A másik kedvencem a NYX krémes pirosítója Glow árnyalatban. Pont tökéletes erre a szürke időre, szép piszkos rózsaszín, nagyon sokat használom önmagában és akár más por állagú pirosítóval kiegészítve is.

A Ti kedvenc bejegyzéseitek itt a blogon ezek voltak

http://beautycrumbs.blogspot.hu/2012/11/vasarolgatas.html
http://beautycrumbs.blogspot.hu/2012/11/kar-volt.html
http://beautycrumbs.blogspot.hu/2012/11/oktoberi-kedvencek.html
http://beautycrumbs.blogspot.hu/2012/11/christmas-is-coming.html
http://beautycrumbs.blogspot.hu/2012/11/newcomer-koromdiszek-ebay-rol.html
Nálatok mik voltak a novemberi kedvencek?

1 megjegyzés:

Ancsa Blogja írta...

A parfüm tényleg nagyon jó. Én újravenném, de mindig megtetszik valami más illat, de hátha karácsonykor meglep vele valaki :)
A color tattook közül nekem is ez van meg és annyira szép. Remélem most karácsonykor tudok valami nagyon szép sminket kreálni vele, mert élesben még nem próbáltam.

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger