2012. december 17., hétfő

Newcomer: glasses from Firmoo

Sosem gondoltam volna hogy egyszer még szemüveget is fogok rendelni netről... ez tényleg egy nagyon nehéz ügy!
Pár hete megkeresett a Firmoo hogy lenne-e kedvem kipróbálni tőlük egy szemüveget, amilyet szeretnék, természetesen dioptriás lencsével is akár. Borzasztóan kíváncsivá tettek mert nálam egy szemüveg vásárlás úgy 1-2 hónapos tortúrát jelent. Nagyon szeretek szemüveges lenni épp ezért sokáig tart eldönteni hogy milyen keretet viseljek pár évig. Ezt ugyanis nem váltogatom naponta, nincs mese hétfőn, kedden, szerdán, stb is ugyan azt a keretet kell elviselni magamon. Így érthető hogy százszor meggondolom mit veszek meg.
A Firmoo esetében pedig monitoron keresztül tudok csak dönteni ami óriási rizikó szerintem. Épp ezért jó hogy segítségünkre van az oldal, mert különböző fejformákra próbálhatjuk fel a kiválasztott keretet és akár a saját képünk is feltölthetjük. Természetesen még így is kérdéses hogy olyan színű lesz-e mint amilyet kinéztünk. Itt ért az első meglepetés, mert pontosan olyan színű a keret mint amilyenre gondoltam, ez a kép a honlapról való:
 Forrás: http://www.firmoo.com/eyeglasses-p-1766.html#22794
Ez pedig már a sajátom, milliméterre megegyezik a mérete a honlapon leírtakkal, és színét tekintve sem ért csalódás. A másik nagy félelmem a dioptriás lencse volt, hogy jól lesz-e csiszolva, mert őszintén szólva nem szeretném a szemem kockáztatni....de észre sem vette a szemem a váltást, felvettem ezt és azóta rajtam van. Sikerült a méreteket is nagyon jól eltalálnom a választás során, mert kényelmes az orrnál és a fülnél is.
Az általános dolgokról: 
kaptam a szemüveghez kemény tokot is és kis plüss zacsit, illetve mini csavarhúzót, mind hasznos kiegészítő. Az ügyfélszolgálat nagyon készséges, minden kérdésre válaszolnak maximum egy nap határidővel. A szállítás hihetetlen gyors volt, e-mailben értesítettek hogy postára adták, onnan számítva 3 nap múlva már nálam volt. Futár hozta, nem a postás így érdemes olyan címre kérni ahol át is tudja venni valaki :) És ami még szuper, hogy tart még az "első szemüveg ingyen" akciójuk, így ha eddig féltél szemüveget rendelni, most kipróbálhatod! (a poszt végén találsz segédletet hozzá).  A honlapon egyébként minden le van írva részletesen, ha szeretnél többet megtudni a rendelésről/ szállításról akkor nézd át a Help menüpontot.

Szerintem szuper ajándék is lehet belőle karácsonyra, főleg ha olyasvalakit szeretnél meglepni aki csak divatból szeret szemüveges lenni, mert így nem kell ügyelned a helyes dioptria és egyéb értékek megadására. Viszont ha "igazi" szemüveget választasz, pontosan add meg az adatokat!

Ha Te is szeretnél rendelni ne feledd az első szemüveg ingyen van! Csak a postaköltséget kell kifizetni, itt tudsz nézelődni:
 A segédletet pedig itt találod lent:

Ti hogy álltok a szemüvegekkel? Kell/nem kell? Divatból vagy muszájból?

21 megjegyzés:

mrs__kovacs írta...

De jól áll :]

Babus írta...

Nagyon jól áll:)

A leopárd félét ami a végén van tudnád linkelni? Béna vagyok, nem találom :D

Monika írta...

Nagyon jól áll :) nekem is kellene szemüveg muszájból, de még nem mertem neten rendelni, a postaköltség mennyi volt?

Anett írta...

Babus: szerintem ez az:
http://www.firmoo.com/eyeglasses-p-1017.html#952
De van még hasonló:
http://www.firmoo.com/eyeglasses-p-2067.html#2946
http://www.firmoo.com/eyeglasses-p-2044.html#2899
http://www.firmoo.com/eyeglasses-p-1938.html#2678

phoenix írta...

Engem is megkerestek, de én még "élőben" is baromi nehezen választok keretet (furcsa formájú, ráadásul aszimmetrikus arcom van...), így inkább nem kockáztattam :D

Thimmyke írta...

Nagyon jól áll és tetszik a színe is! =)

Én is nemrég kaptam meg az enyémet. Igaz nekem csak diotria nélküli lett. =)

Anett írta...

Monika: mivel én a blogger program keretén belül kaptam így nem tudom mennyi a szállítási költség, de ha beleteszed a szemüveget a kosárba a checkout során ki fogja írni mennyi lesz a postaköltség. Próbáltam a Help menüpontban is utánanézni, de nem volt leírva, viszont ha 39 dollár feletti lesz a rendelésed akkor kérhetsz ingyen szállítást! Mindenképp olvasd el a jobb felső sarokban a Help menüpontot, mert ez így nem lenne rossz ajánlat.

Anett írta...

phoenix: én is nehezen választok keretet, de ezzel most nem kockáztattam sokat, mert nagyon hasonlít a formája arra a feketére amim van így gondoltam megpróbálom :)

Thimmyke: szuper, kíváncsi vagyok Te milyen keretet választottál :D

xeee írta...

Instagramnál kérdeztem a postaköltségre én is, de akkor már itt látom a választ, kösz :)

Barta Veronika írta...

Annyira haragszom magamra, hogy olyan bamba voltam, hogy töröltem a levelüket. -.- Jelentkeztem múlthéten, de még nem jeleztek sajnos vissza.

Anett írta...

x.N. : szerintem nem nekem írtál Instagramon, legalább is nem látom a kérdést :D de mindig igyekezni szoktam válaszolni a kérdésekre egyébként, csak van hogy nem jelez a kis mocsok hogy aktivitás volt a képeimnél :(

xeee írta...

Megjegyzem még,ha már előbb írtam: azért is érdekel egyre jobban ez, mert 10 napja rendeltem egyet OFOTÉRT-tól (jobb híján, mert csak az van erre), ahol férfiaknak hihhhhhetetlen gyenge drótkereteseket adtak csak, ráadásul 17ezerért...
Szerintem magam ismerve első héten összetöröm. Tehát ez az aktuális...

Anett írta...

x.N. : hát az OFOTÉRT sajnos a drágább kategóriába sorolható, bár melyik optikai szaküzlet nem...egy drótkeretes szemüvegért meg 17ezer tényleg nagyon sok, kivéve ha valami dizájner keretről van szó. Egyébként régebben nekem is volt ilyen félig keretes, drótból, egyszer ráléptem de nem lett baja :) Most elő is kerestem nosztalgiázni, hú de fura :D

djkaty írta...

Örülök, hogy Neked megküldték, nekem eléggé érdekes reakcióik vannak, még várom, mi lesz a vége, de egyelőre nem túl barátságos gondolataim vannak velük kapcsolatban, és ha vége lesz a sztorinak, mindenképpen megírom a blogon is. :-)

Anett írta...

Verus: remélem hamarosan válaszolnak :)

djkaty: érdeklődve várom mi lesz a végkifejlete a történetednek!

Babus írta...

Köszi!

Én meg sajnos halogattam a választ nekik, de ma írtam, remélem fognak hamarosan válaszolni:)

xeee írta...

(elrontottam az instagramnál valamit, már én se láttam előbb a kérdésem)
Nos, én pedig (dél-)vidéken vagyok elásva, és nincs igazán választási lehetőségem az OFOTÉRT és az OFOTÉRT között ; mi több, ide is utazni kellett, ami - 2 út - önmagában 1.600.- ft így is. Tehát ünnepek között valószínűen kipróbálom ezt. Majd aztán elmesélem itt is :)

Anett írta...

x.N: hát igen, ha az embernek még utaznia is kell érte az megint dob rajta egy keveset...Remélem sikerült megtalálnod a számodra legmegfelelőbb szemcsit árban és kinézetben is és várom majd beszámolódat, ha van kedved képet is küldhetsz, most már kíváncsi vagyok milyet választasz :D

Babus írta...

Na nekem visszaírtak ma, hogy perpill csak az USA blogoknak lehet kapni már:/ ááá pedig kétszer is írtak az együttműködés miatt.

Anett írta...

Babus: lehet hogy most az ünnepek miatt nagy a hajtás és inkább csak a nagyobb piacra koncentrálnak, de biztosan fognak majd jelentkezni, ha már kétszer is írtak akkor tuti :)

Thündérke írta...

Nagyon jól áll! :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger