2012. december 22., szombat

Karácsonyi kihívás - karácsonyfa

Elérkeztünk a kihívás utolsó állomásához, bevallom hiányozni fog nekem ez a kis challenge!
 Ezúttal karácsonyfát készítettem, de eltértem a hagyományos színes kivitelezéstől és fehér alapon fekete színnel rajzoltam meg a fát. Sajnos a fedőlakk kibabrált velem, nemrég vettem egy Essence gyorsan száradó fedőlakkot és most próbáltam ki....szépen elhúzta a mintát, és alig akart megszáradni. De nem számít, már csak két nap van karácsonyig! Amúgy is ma le kell mosnom a mintát, mert nem szeretném hogy a kis csillagok a sütiben végezzék :)





Nézzétek meg a többiek munkáját is:

3 megjegyzés:

mrs__kovacs írta...

De jó lett :]

edina (lakkomlakkom) írta...

Nagyon tetszik ez a minimál dizájn, igazán ötletes és eredeti! :)

dyna írta...

mókás és ötletes! :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger