2012. december 29., szombat

Glitter francia - NOTD

Ez volt az első próbálkozásom a glitteres francia manikűrrel és egy elég ütős színösszeállítást választottam.
Kicsit időigényes volt minden körömre felpakolni a glittereket, nem is lett túl egyenletes, néhol megremegett a kezem :) A fedőlakkot egyébként nagyon igényli, de a "ragasztáshoz" nem használtam semmit. Kifestettem a körmeim az alapszínnel és abba pakolgattam bele a glittereket, az épphogy nedves lakkhoz is jól tapad - de fedőlakk kell rá.
Felhasznált termékek:

Nektek tetszik a glitteres francia manikűr? Ti próbáltátok már?

8 megjegyzés:

PAncsi írta...

Jó lett!
Azt hiszem nekem ehhez nem lenne türelmem :-)

E73 bioarcapolas blog írta...



Nagyon tetszik! :)
Csak elkészíteni nem tudnám :(

Anett írta...

Köszi lányok! Hát igen az elkészítéséhez inkább csak végtelen türelem kell, meg egy kevésbé remegő kéz mint ami nekem van :D

JinglingApricot írta...

Szerintem nagyon jó lett! Jól feldobja az egyszerű lila lakkot :)

Manna (mannakörmök) írta...

szerintem is jó lett! :)

Monika írta...

Nagyon, nagyon jó lett :)

Névtelen írta...

Ez nagyon tetszik, nagy jó lett :)

Elíz írta...

Szuper lett :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger