2012. december 12., szerda

Black and gold with cracking - NOTD

Kellett már valami fekete-arany kombó a körmömre, de nem volt kedvem a csillámokkal vacakolni - főleg lemosásnál - így egy sima lakkos, ferde díszítés mellett döntöttem.
Hogy ne legyen olyan éles az átmenet a két szín találkozásánál ezért lefestettem az egészet repedezős fekete lakkal. Ahw...nekem nagyon bejön a végeredmény, különleges, kicsit olyan számomra mintha valami hüllő bőre lenne :) Élőben is megosztotta azokat akik látták, gondolom itt a blogon sem lesz ez másként!



Felhasznált lakkok:

  • OPI black shatter
  • Lora arany színű díszítő lakk
  • Essence ultra strong repair
  • OPI fekete, türkiz csillámos lakk (nem találtam rajta nevet vagy számot)


Ha van kedved jelentkezz a karácsonyi nyereményjátékomra ITT a blogon!

Szerintetek IGEN vagy NEM? :)

7 megjegyzés:

Unknown írta...

nagyooon szép lett! :)

Vikii írta...

huh. nagyon vagány lett! :)

Anett írta...

Köszi lányok! :D

Monika írta...

nekem is tetszik :)

Manna (mannakörmök) írta...

szerintem széép. :)

Nóra írta...

wow,nagyon bejön,olyan különleges!: )

Thündérke írta...

tényleg különleges :) nekem bejön!

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger