2012. december 18., kedd

A nyertes!

Ma este 8-kor véget ért a karácsonyi nyereményjáték a blogon és nem akartam húzni a sorsolást hogy minél előbb vihessem a postára a csomagot! A nyertes pedig nem más mint:
Andyciccc

 A sorsoláshoz megint a random.org-t hívtam segítségül, először a blogon jelentkezőket írtam ki, majd jöttek a Facebook-on jelentkezők - így jött ki a 194 összesen. A gép pedig a 88-as szép kerek számot dobta.
Gratulálok neked Andyciccc, máris küldöm neked az e-mailt és három napod van jelentkezni a nyereményedért!

Pár szót a játékról azért még írnék: 
Nagyon köszönöm hogy ilyen sokan jelentkeztetek a játékra és természetesen örülök hogy sokan fel is iratkoztatok a blogra pedig nem volt feltétel a játék során és nem is ellenőriztem semmit a sorsoláskor. Köszönöm a kedves szavakat is amiket írtatok, öröm volt olvasni :)

Mindenkinek boldog karácsonyi készülődést kívánok!

5 megjegyzés:

Monika írta...

gratulálok :)

Gabi86 írta...

grat :)

Gumikacsa20 írta...

Majdnem én! :-) Gratulálok a nyertesnek! :-)

Andyciccc írta...

köszönöm itt is :) nagyon boldog vagyok :))))

Thündérke írta...

Gratulálok:)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger