2012. december 9., vasárnap

A hetem sminkekben - 49.hét

Egész héten egy palettáé volt a főszerep, a Dusk till dawn-t próbálgattam.
 Ezt a palettát vártam a leginkább a csomagomból, nagyon tetszik benne hogy erőteljes színeket is tartalmaz, így egyértelmű volt hogy ezt kezdem el elsőként használni. Két kedvenc színem lett belőle az egy hét alatt: a lila és a sötétkék. Ezek mellett a halvány bézs és az arany ami kiemelkedik a többi közül, ezeknek csodás fénye van!

 Csütörtökön picit elaludtam, így egy halvány tusvonalra jutott csak időm, a fényképet már félig kabátban lőttem csak hogy legyen valami.







Nekem most a hétfő a kedvencem :)

6 megjegyzés:

Unknown írta...

Nekem is a hétfő a kedvencem. :)

Nóra K. írta...

Egyszerűen imádom a sminkjeid :)

mrs__kovacs írta...

Nekem a kedd a kedvencem :P

Anett írta...

Köszi lányok :D

Elíz írta...

Hétfő! Vagy kedd! :D Mind szuper :)

PAncsi írta...

Hétfő és szerda :-)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger