2012. november 8., csütörtök

Egyszerű napi smink - előtte/utána képekkel

Nem volt még a blogon olyan smink szerintem amihez mutattam volna "előtte" képet is, de ezt a hiányt most pótolom :)

 A smink nagyon egyszerű, egy világosabb pezsgő szín adja az alapját, erre került a mélyítővonalba egy közepesen sötét barna árnyalat. Egy vékony barna tusvonalat rajzoltam, amit az alsó szemhéj irányába is elsatíroztam kicsit. Spirál és szemöldök igazítás után a szemek elkészültek. Az arcomra tettem egy kis BB krémet (azt hiszem látszik miért kellett...Hot pink - de lemaradt a képről), valamint egy kis púder és pirosító került még az arcra. Számra egy világos rózsaszín árnyalatot választottam, hogy fényes legyen ezért szájfényre esett a választás.

Felhasznált termékek:
  • Skin79 - Hot pink BB krém (lemaradt a képről)
  • Max Factor creme puff - 05 translucent
  • Elf eyeshadow primer
  • Catrice eyesoufflé - Yes, I wood!
  • Essence metallics paletta - Copper rulez!
  • Essence gel eyeliner - London baby
  • Beyu szempillaspirál
  • Miss Rose pirosító
  • NYX lipgloss - Ballerina pink

Ezt a sminket küldtem be Erzsi játékára is, amire még ti is tudtok jelentkezni péntek estig, a részleteket ITT olvashatjátok!

9 megjegyzés:

E73 bioarcapolas blog írta...



Szép smink, tetszik az előtte/utána készült kép is :)

Névtelen írta...

HŰŰŰ!!!Ez nagyon jó lett! Nálam ez most a te Top 5 sminkedbe benne van!

Unknown írta...

tényleg nagyon jó lett! tetszik a pirosító színe:)

Anett írta...

Köszi lányok! :D

Elíz írta...

Ez szuper, tetszik, hogy szemüveghez is passzol :)

Unknown írta...

nagyon csinos :3

αηιтα írta...

nagyoon széép :) a gif is édees :) puszi.

Robin írta...

Egyszerű, de mégis nagyon mutatós és szép lett. A gif pedig a legjobb! :)

Thündérke írta...

Szép vagy:) jól áll nagyon a smink! :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger