2012. október 27., szombat

Pixibox - az első igazi beauty box Magyarországon

Megérkezett hozzám is a Pixibox - az első igazi Magyar beauty box! Még csak két napja van ténylegesen jelen, de úgy érzem máris megosztotta a közönségét.
Ha nem tudod miről is van szó, mi az a Pixibox, ITT írtam róla részletesebben!

Nagyon tetszik maga a doboz, erős az anyaga és tetszik az egyszerű mintázata is. Külön öröm hogy nem valami rikító színt kapott, így a lakás bármely pontjához illik, akár a fürdő polcra is.
 Kinyitás után egy üdvözlő üzenet fogadott, melyet ha megfordítunk részletes leírást kapunk a doboz tartalmáról: milyen termékek milyen kiszerelésben találhatóak benne és mi mire való.
 Voltak a dobozban kuponok is (a szempillaspirálhoz és az arckrémhez) illetve illatkártyák is a parfümökhöz és a parfümtestápolóhoz, ezekből kicsit jobban megismerhetjük az illatokat.
 És ami a lényeg, a termékek! Nagyon tetszenek ezek a kis szépségek :) igazából mikor a Pixibox honlapján megjelentek a termékek akkor úgy gondoltam hogy biztos lesz benne valami sminkcucc, két kis parfüm minta a többi pedig biztosan csak tasakos krém lesz. Ehhez képest túlszárnyalta az elképzelésem. Komolyan, én elég hitetlen voltam hogy ebben az országban lesz valaha is olyan (olyasmi) beauty box mint tőlünk nyugatra!
 Dolce&Gabbana parfüm minták - 2 ml fújós kiszerelés
Jó, a férfi parfüm mintán én is meglepődtem, de miért ne? Ez a női illat párja, és nem rossz ötlet egyből a férfiaknak szánt illatot is megszaglászni. Egyébként külföldön léteznek férfiaknak szánt dobozok is :)
 Hugo Boss - Boss nuit pour femme parfümös testápoló - 50 ml
Nagyon kellemes, elegáns női illat, ez kifejezetten tetszik :) Az 50 ml-es kiszerelést pedig bőven jónak tartom. Inkább egy ilyen kategóriájú termékből 50 mint egy alatta lévőből 100 ml.
 Schwarzkopf Professional BC oil miracle hajápló olaj normál és vastagszáló hajra - 5 ml
Régóta szeretnék kipróbálni valami hajra való olajat de mindig féltem hogy zsírosnak hat, elnehezíti a hajam. Úgy gondolom ennél a terméknél például sokat számíthat hogy mennyire jó a minőség. Ez egyébként egy elpárolgó olaj, nagyon kíváncsi leszek rá.
 Clinique moisture surge intense hidratáló krém - 15 ml
Eddig egy ilyen márkájú termékem volt és azt nem szerettem, remélem ez a krém be fog válni. Már belekukkantottam, az állaga kellemes, remélem a bőröm is szeretni fogja, elméletileg kombinált bőrre is jó.
La Prairie Advanced Marine Biology Kollekció - tasakonként 2 ml
Arclemosó, szemkörnyékápoló, nappali arcápoló és revitalizáló emulzió külön kis tasakokban. Hát bevallom ezzel a márkával még soha semmilyen tapasztalatom nem volt, no de majd most!
 Estée Lauder Sumptuous Extreme szemillaspirál - 4 ml
Nagyon kíváncsi vagyok hogy mit tudhat egy jó minőségű spirál, még nem volt ilyenem és nem tudom megérné-e beruházni egy ilyenre. Gondolom hogy igen :)
A végére pár személyes gondolat:
Mindennek ára van, és mivel mi Magyarországon vagyunk ezért magyar ára van mindennek! Tényleg, soha semmit nem láttatok még ami kint olcsóbb? :) Nem mellesleg van olyan hogy piaci verseny. Nyilván ahol többen vannak a piacon ugyanazzal a szolgáltatással ott "rá vannak kényszerítve" a szolgáltatók az árversenyre. Egyébként meg tényleg luxus minták voltak a dobozban ahogyan ígérték, nálam az 50 ml-es kiszerelés még meglepetést is okozott. És most tekintsünk el egy picit a külföldi példáktól, ez még csak az első doboz volt! A honlapon szereplő összes közreműködő cég beleadott valamit. Ha látják majd hogy ez a dolog életképes (értsd: van rá kereslet) biztosan többen is csatlakoznak majd a kezdeményezéshez, elkezdhet kiforrni a dolog, lehet majd egyénre szabottabb az egész (pl: bőrtípus választás).

Örülnék neki ha továbbra is megmaradna a dobozban ez a luxus vonal és nem lennének benne olyan termékek amiket magamtól is bármikor lekapok a polcról - csak azért hogy legyen benne valami teljes kiszerelés. Akkor inkább ne legyen. Kapsz egy szép dobozt amit utána bármire használhatsz, nem kell rejtegetni nincs rajta egyik cég logója sem szerencsére. Tényleg luxus termékeket ismerhetsz meg, persze ehhez az is kell hogy szeress kísérletezni, legyél kíváncsi, nyitott az új dolgokra, a jóra és a szépre :) Az ára 3990 Ft volt, igen, de ezért oda viszik ahova kéred, futárral nem a Magyar Postával. Megnéztem pár hazai webshop szállítási feltételeit...maradjunk annyiban hogy ez még így is baráti....

Én mindenkinél elolvastam a Pixibox-os bejegyzéseket mert kíváncsi vagyok mások véleményére, hogy egyes bloggereknek hogyan tetszik a dobozka, illetve hogy az olvasóknak elnyerte-e a tetszését. Annak örülök hogy a dobozok tartalma egyforma lett (mondjuk a szemfülesek észrevehetnek egy kis eltérést pl: Andinál a hajolaj más típusú -  de ez simán belefér) és így nem kell azt lesni hogy "bár én kaptam volna ezt meg azt", remélem ez így is marad.

Kíváncsi vagyok a Ti véleményetekre is, mit szóltok a Pixiboxhoz? Tetszik nektek ez a szolgáltatás? Mi az ami tetszik/nem tetszik benne?

6 megjegyzés:

Aggie írta...

Bevallom én is szemeztem vele, végül azért nem rendeltem meg, mert szkeptikus voltam a tartalmát illetően, de most már bánom :( A következőre biztos, hogy én is benevezek. A legcukibb ilyen kezdeményezés egyébként, amit külföldi blogon láttam, az a kutyáknak szóló doboz :)) Azért az még sok idő lesz, amíg mi eljutunk addig :)

Csipkelány írta...

Hasonlóképpen érzek, mint Te! Őszintén szólva én azt kaptam, amit vártam. Sőt, inkább én is kicsit szkeptikus voltam. Gondoltam, talán bele sem kerül minden termék, ami a honlapon látható, csak 4-5. Én is abban reménykedem, hogyha beindul a dolog, akkor egyre jobb dolgok kerülhetnek bele, de amennyi csalódott bloggert olvastam, nem tudom, mennyire marad életképes. Kicsit aggódom emiatt. Szerintem z ár elég korrekt. Kiszállitással, mindennel együtt. (mondjuk azon kicsit csodálkoztam, hogy azok méltatlankodnak az ár miatt, akik gond nélkül kicsengetnek több (tiz)ezret egy termékre, de ez mellékes). Nekem nagy dolog ilyen termékeket használni, mert én nem ehhez vagyok szokva. Nem tudom, hogy a következőt megveszem-e, de szerintem jó kezdeményezés!

Anett írta...

Aggie: kutyáknak szóló doboz? Ne már! Azonnal látnom kell ezt a cukiságot :)

Csipkelány: Igen nekem is nagy dolog ilyen termékeket használni mert én sem ehhez szoktam és első próbára is érzem rajtuk hogy ez bizony nem a Balea young...ez van. És olyan jó már csak ránézni is.

Aggie írta...

Nem is tudom, hogy melyik körmös blogon olvastam, de Bark Box néven fut (már ez alapból mennyire aranyos :D )

Anett írta...

Aggie: Köszi! A youtube-on vannak fönt videók ahogy kutyusokkal csomagolják ki a dobozt, annyira édesek :)

Unknown írta...

A kutyáknak szóló meglepetés doboz is megérkezett Magyarországra. Szerintem nagyon jó lett a weboldal. www.blokibox.hu

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger