2012. szeptember 5., szerda

Newcomer: Kallos és Flormar termékek

Már néhányszor említettem pár helyen hogy szeretném kipróbálni a Kallos Latte hajpakolását, de akárhol keresem sehol nem találkozom vele. Nos, ez annyiban változott hogy múlt pénteken nagy kiszerelésben megtaláltam egy kis üzletben de nem mertem elhozni. Először inkább kicsiben próbálnám ki, mert már van rossz tapasztalatom Kallos termékekkel. Így elhoztam egy kis kiszerelésű más fajta hajpakolást és vigasztalásképp megleptem magam három lakkal is!
 Számomra meglepő volt hogy a Kallosnak ilyen sokféle hajpakoló kréme van, nem csak a Latte és a Placenta hanem volt gyümölcsös, sárgarépás és még egy pár fajta, köztük ez a Jasmine is. Ez a kis kiszerelésű termék 275 ml - azt hiszem ez próbának bőven elég lesz! Az illata egyébként fantasztikus, remélem a hajam is ilyen lesz majd tőle.
 Nagyon sok szép színű Kallos lakkot is láttam, ezt az egy világos lila árnyalatút hoztam el. Szintén régóta keresek szép orgona lila lakkot, gondoltam majd ez olyan lesz de nem. Körmön kicsit sötétebb lett mint az üvegben de azért így is nagyon szép, délután lesz róla egy külön NOTD bejegyzés.
 A Flormar lakkokhoz sem volt még soha szerencsém így gondoltam kipróbálok közülük is néhányat. Sajnos a kis állványok jó részén még az idei nyár slágerszínei a neonok pompáztak, de én abból már nem szeretnék többet idén (majd jövőre) inkább őszies színek után néztem. A sötét zöldes alapú türkiz csillámos csodán egyből megakadt a szemem, üvegen keresztül teljesen megfogott. A lila iránti vonzódásom miatt a másik áldozat egy sötétebb lila lett. Ekkor még nem is sejtettem hogy a Kallos lilája sötétebb lesz a körmömön mint üvegben, így viszont a két szín szinte teljesen egyforma :((



Ti ismeritek a Kallos és Flormar lakkokat? Beváltak nektek?

6 megjegyzés:

Viktória (shake it up) írta...

Hú arra a türkizesre kíváncsi vagyok! :)

edina (lakkomlakkom) írta...

A türkiz flormar-t én is megvettem, ellenállhatatlan színe van. ;)

PAncsi írta...

Nem ismerem a Kallos lakkokat, Flormar lakkom volt régebben, azt szerettem. A türkiz lakkra én is kíváncsi vagyok (nekem hasonlóm Avonos van)
Ha Veszprém felé jársz, tudok legalább 2 fodrászkellékest, ahol kapható Kallos Latte pakolás :-)

Biu írta...

A Kallos lakkjait nagyon kedvelem, ilyen mini hajpakolásom még nem volt, de következőleg tuti ilyet veszek, mert 1liter elhasználása után már rosszul vagyok az illattól :D

Anett írta...

Úgy látom a türkizes mindenkinek bejön :) Már kipróbáltam őket és azt kell hogy mondjam a Kallos tetszik leginkább!

PAncsi: gyakran járok Veszprémben szóval jöhetnek a címek :)

Thündérke írta...

Én a flormar lilára *-*

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger